ben toe aan nieuwe blokken en schijven,welk merk is een goed alternatief(goedkoper en veilig).
bvd
Remblokken en schijven,wat is een goed alternatief?
-
- 1st Gear member
ik heb Lucas remblokken op de voorwielen, remt net zo goed (denk ik)
- laheije
- 4th Gear member
Tot dat je eens een noodstop moet maken, en dan zie je pas dat goedkoop duurkoop is.(kromme schijven enz.)mYst schreef:ik heb er via ebay.de besteld toen k m'n auto kocht vorig jaar
schijven en blokken, voor & achter, thuis geleverd voor 128 euro... en bolt prima
Ik heb eens 1 keer wat imitatie gekocht, maar voor mij nooit meer zo een troep.
Huub
Wie schrijffouten vindt mag ze houden
-
- 6th Gear member
het kan wel, maar er staat nergens geschreven dat het om imitatie gaat.laheije schreef:Tot dat je eens een noodstop moet maken, en dan zie je pas dat goedkoop duurkoop is.(kromme schijven enz.)mYst schreef:ik heb er via ebay.de besteld toen k m'n auto kocht vorig jaar
schijven en blokken, voor & achter, thuis geleverd voor 128 euro... en bolt prima
Huub
als je even zoekt op ebay, vind je Volvo dealers die originele, nieuwe blokken en schijven verkopen voor hetzelfde bedrag, of soms minder dan imitatie.
- volv40
- 2nd Gear member
met 35 % korting hier gehaald:
http://www.tuning-automaterialen.nl/ass ... fault.html
en imi nooit meer!!!!!!!!!! zie topic over auto ligt niet stil
http://www.tuning-automaterialen.nl/ass ... fault.html
en imi nooit meer!!!!!!!!!! zie topic over auto ligt niet stil
Volvo. Als ik Mercedes wil rijden bel ik wel een taxi!
-
- 3rd Gear member
inderdaad, nogal kort door de bocht om meteen aan te nemen dat het over één of ander schraal vierderangsmerk zou gaan... 't is namelijk allemaal origineel volvo...Ludo schreef:het kan wel, maar er staat nergens geschreven dat het om imitatie gaat.laheije schreef:Tot dat je eens een noodstop moet maken, en dan zie je pas dat goedkoop duurkoop is.(kromme schijven enz.)mYst schreef:ik heb er via ebay.de besteld toen k m'n auto kocht vorig jaar
Huub
als je even zoekt op ebay, vind je Volvo dealers die originele, nieuwe blokken en schijven verkopen voor hetzelfde bedrag, of soms minder dan imitatie.
ik rij er al tien maanden mee rond, dus ik heb al wel 'ns 'n keer ineens moeten remmen hoor... probleemloos uiteraard.
- slak12345
- 2nd Gear member
Ik heb een tijdje terug mijn remblokken en schijven (Voor én achter) gehaald bij autopartsonline.nl!
Snel binnen, goede service, niet duur, en goede spullen! remdelen zijn bij hun allemaal van het merk ABS, wat ze ook bij bijv. kwikfit gebruiken.
Ook mijn buurjongen heeft afgelopen week hier remmen besteld voor zijn S40 T4 en dat ging zonder problemen! goede kwaliteit voor een goede prijs
Snel binnen, goede service, niet duur, en goede spullen! remdelen zijn bij hun allemaal van het merk ABS, wat ze ook bij bijv. kwikfit gebruiken.
Ook mijn buurjongen heeft afgelopen week hier remmen besteld voor zijn S40 T4 en dat ging zonder problemen! goede kwaliteit voor een goede prijs