Ik zit al enige tijd te denken aan een paar veranderingen aan mijn volvo C70. Het zal dan gaan om de "Frontspoilerflaps" aan de voorzijde, en om de extra uitlaten (wat ook een diffusor vereist.) aan de achterzijde.
Geef hier eens je mening over de aanpassing van heico aan de C70... doen of niet?
Geef je mening
- Ben
- Executive Member
- Berichten: 40421
- Lid geworden op: 09.09.2004 - 16:57
- Locatie: Even ten noorden van de Paltz
- Contacteer:
Mee eens.the fonz schreef:Voorkant: Doen!
Achterkant: Zeker niet doen!
Achterkant past helemaal niet bij de relaxe uitstraling van een C70
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
- ps-amazon
- 6th Gear member
- Berichten: 4593
- Lid geworden op: 29.09.2004 - 15:05
- Locatie: Loonse en Drunense Duinen
- Contacteer:
tuurlijk doen als jij het leuk vindt, waarom zou je afgaan op de mening van anderen? tenzij iemand je wijst op technische complicaties o.i.d. maar dat is een ander verhaal
- Frederick
- 4th Gear member
- Berichten: 524
- Lid geworden op: 07.03.2008 - 10:25
Voorkant : Doen!
Achterkant: hangt van je kleur af-> donker : Doen! Licht (zoals op de foto's: niet doen (lijkt wel Johnny-met-de-pet-golfje)
Voor foto's van een 'donkere': zie topic 'C70 diverse opmerkingen' pagina 2
Achterkant: hangt van je kleur af-> donker : Doen! Licht (zoals op de foto's: niet doen (lijkt wel Johnny-met-de-pet-golfje)
Voor foto's van een 'donkere': zie topic 'C70 diverse opmerkingen' pagina 2
Volvo V70 2.4D MY08 GT Summum met extra's en BSR
Volvo S60 D2 MY15 Momentum
Volvo V50 1.6D MY12 Summum
Volvo V50 1.6D MY08 Momentum
Volvo S60 D5 MY02 Summum, BSR
Too busy for bullshit
Volvo S60 D2 MY15 Momentum
Volvo V50 1.6D MY12 Summum
Volvo V50 1.6D MY08 Momentum
Volvo S60 D5 MY02 Summum, BSR
Too busy for bullshit
- cabriolover
- 2nd Gear member
- Berichten: 53
- Lid geworden op: 03.10.2007 - 11:23
Ik twijfel ......... heb er lang naar gekeken , de C70 is gewoon geen racewagen.
Ik ga voor niet doen. De uitstraling van de auto veranderd negatief. En zekerrrr bij een lichte kleur .
Bij de D5 zijn de twee pijpen , meer dan zat .....
Ik ga voor niet doen. De uitstraling van de auto veranderd negatief. En zekerrrr bij een lichte kleur .
Bij de D5 zijn de twee pijpen , meer dan zat .....
- EvolvE
- 5th Gear member
- Berichten: 1092
- Lid geworden op: 17.12.2005 - 18:30
- Locatie: Limbabwe
Hmzz..... Lastige vraag,
Ik vind het op de foto's geweldig uitzien in het zilver, en denk dat het met
jouw kleur c70 ook erg mooi contrasteerd.
Maar ik vraag me af of ik het zelf zou willen. Als je wil opvallen (nog meer als
met een "gewone" C70 zeker doen.
Ga je voor het rustige en "redelijk anonieme" dan zou ik het niet doen.
Hopende dat je er iets aan gehad hebt...
Erwin
Ik vind het op de foto's geweldig uitzien in het zilver, en denk dat het met
jouw kleur c70 ook erg mooi contrasteerd.
Maar ik vraag me af of ik het zelf zou willen. Als je wil opvallen (nog meer als
met een "gewone" C70 zeker doen.
Ga je voor het rustige en "redelijk anonieme" dan zou ik het niet doen.
Hopende dat je er iets aan gehad hebt...
Erwin
- Ruvo
- 2nd Gear member
- Berichten: 184
- Lid geworden op: 15.09.2007 - 23:37
- Locatie: Kapelle
Bij een zwarte zeker doen.
Meningsverschillen hierover en dan met name over de achterkant blijf je toch houden. De ene vind het wel mooi en de andere weer niet. Met zo'n "extreme" verandering is nu eenmaal geen tussenweg. Het meerendeel van de reacties zijn bij nog steeds positief. (zo ongeveer 70/30% verhouding)
Heb zelf ook lang lopen twijfelen over de achterkant, maar ik heb er nog geen minuut spijt van gehad. Zo'n verandering moet je voor jezelf doen en niet voor een ander.
En ja door zijn "racewagen uiterlijk" wordt je wel vaak bij stoplichten uitgedaagd, maar of je hier op reageerd moet je zelf weten. Ik ben persoonlijk meestal het wijste en laat die petjes in hun getupperwareriseerde golfjes/crxjes enz met hun 0,0 rijervaring meetsal maar gaan. Ze hebben over het algemeen toch anderhalve rijstrook nodig om enigsinds recht op de weg te blijven.......
Meningsverschillen hierover en dan met name over de achterkant blijf je toch houden. De ene vind het wel mooi en de andere weer niet. Met zo'n "extreme" verandering is nu eenmaal geen tussenweg. Het meerendeel van de reacties zijn bij nog steeds positief. (zo ongeveer 70/30% verhouding)
Heb zelf ook lang lopen twijfelen over de achterkant, maar ik heb er nog geen minuut spijt van gehad. Zo'n verandering moet je voor jezelf doen en niet voor een ander.
En ja door zijn "racewagen uiterlijk" wordt je wel vaak bij stoplichten uitgedaagd, maar of je hier op reageerd moet je zelf weten. Ik ben persoonlijk meestal het wijste en laat die petjes in hun getupperwareriseerde golfjes/crxjes enz met hun 0,0 rijervaring meetsal maar gaan. Ze hebben over het algemeen toch anderhalve rijstrook nodig om enigsinds recht op de weg te blijven.......
Volvo V40 T5 2014, R-Design, Rebel Blue, Dynamic line, Business Pack Pro, Winter Line, 18" Ixion II, Exterior styling kit R-design, PZ00 Leder / Charcoal / Charcoal, Diverse andere opties.
Volvo C70 T5 Momentum, Audio line, Black Sapphire metallic, Mirzam 18" 2007
Volvo S40 2.0T Sport Edition 2003
Volvo 480 2.0 1995
Volvo 480 1.7 1987
Volvo C70 T5 Momentum, Audio line, Black Sapphire metallic, Mirzam 18" 2007
Volvo S40 2.0T Sport Edition 2003
Volvo 480 2.0 1995
Volvo 480 1.7 1987
- Paul
- Geartronic member
- Berichten: 33096
- Lid geworden op: 19.09.2004 - 00:38
Zou het echt nooit doen, maar goed smaken verschillen!
Terwijl ik toch dacht dat we redelijk dezelfde smaak hadden qua V50 en je schitterende C70.
Maar ik zou nooit zo'n ordinaire pijpleiding erop maken die echt zo niet orgineel is.
Als je gewoon twee nette uitlaten neemt zoals bij de C30 dan lijkt het gewoon orgineel en dat is veel mooier.
Maar volgens mij heb je al twee uitlaatjes als ik me goed herinner.
Maar de Neus ziet er erg goed uit, maar goed mijn mening en daar vraag je om!
Terwijl ik toch dacht dat we redelijk dezelfde smaak hadden qua V50 en je schitterende C70.
Maar ik zou nooit zo'n ordinaire pijpleiding erop maken die echt zo niet orgineel is.
Als je gewoon twee nette uitlaten neemt zoals bij de C30 dan lijkt het gewoon orgineel en dat is veel mooier.
Maar volgens mij heb je al twee uitlaatjes als ik me goed herinner.
Maar de Neus ziet er erg goed uit, maar goed mijn mening en daar vraag je om!
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
- +++t blijft behelpen+++
- 6th Gear member
- Berichten: 2796
- Lid geworden op: 19.09.2004 - 21:20
- Locatie: Oz
- Contacteer:
mmm ik vind het net iets te 4 uitlaten
2 is net wat strakker
En de voorspoiler ICM met die wielen is me een beetje te veel teutoons
(je weert wel een een MERC S uit 95 met kampspoilers, dat idee
maar ik moet zeggen ik heb nu een aantal keer achter een C70 gereden
ook als coupé is hij wel meaui!
2 is net wat strakker
En de voorspoiler ICM met die wielen is me een beetje te veel teutoons
(je weert wel een een MERC S uit 95 met kampspoilers, dat idee
maar ik moet zeggen ik heb nu een aantal keer achter een C70 gereden
ook als coupé is hij wel meaui!
'90 740 Turbo+ intercooler estate 192 BHP 290NM
'17 V60 D2 Nordic(+) 120pk 6-traps Geartronic PowerBlue
'89 740 Turbo intercooler sedan 5 bak 200 PK MBC
'84 244 DL Sedan 4 bak B200K bijna geen PK's, restauratie object'
'04 C70 2.0T 20V 165 PK Cabriolet Titanium Grey
'88 740 Turbo intercooler estate automaat 165 PK
'95 850 2.5 20V Sedan Automaat Alter 2 595.000 km
'93 850 GLE 2.5 10 V Sedan Automaat 479.000 km Alter 1
'86 780 V6 coupe 170 PK beige metallic
'17 V60 D2 Nordic(+) 120pk 6-traps Geartronic PowerBlue
'89 740 Turbo intercooler sedan 5 bak 200 PK MBC
'84 244 DL Sedan 4 bak B200K bijna geen PK's, restauratie object'
'04 C70 2.0T 20V 165 PK Cabriolet Titanium Grey
'88 740 Turbo intercooler estate automaat 165 PK
'95 850 2.5 20V Sedan Automaat Alter 2 595.000 km
'93 850 GLE 2.5 10 V Sedan Automaat 479.000 km Alter 1
'86 780 V6 coupe 170 PK beige metallic
- martin73
- 1st Gear member
- Berichten: 21
- Lid geworden op: 24.12.2006 - 22:19
Mijn mening: ik zou het niet doen!
Het model en zeker open trekt al zoveel aandacht, voorkant is niet zo storend, sterker nog je moet goed kijken wat het verschil is maar de achterpartij heeft een hoog Johnny & Anita gehalte.
Maar gelukkig............ mag je lekker zelf kiezen, succes!
Wat ik nog steeds jammer vind, is dat er voor de C70 geen ander model radio-antenne op de markt is gekomen, gewoon electrisch inschuifbaar. Voor dit model is best veel aandacht besteed voor mooie lijnen/vormen. Dit rubber ding is nou niet echt design? Snap niet dat er geen antenne firma's hierop inspringen, een gat in de markt.
Het model en zeker open trekt al zoveel aandacht, voorkant is niet zo storend, sterker nog je moet goed kijken wat het verschil is maar de achterpartij heeft een hoog Johnny & Anita gehalte.
Maar gelukkig............ mag je lekker zelf kiezen, succes!
Wat ik nog steeds jammer vind, is dat er voor de C70 geen ander model radio-antenne op de markt is gekomen, gewoon electrisch inschuifbaar. Voor dit model is best veel aandacht besteed voor mooie lijnen/vormen. Dit rubber ding is nou niet echt design? Snap niet dat er geen antenne firma's hierop inspringen, een gat in de markt.
C70 MY2008 2.4i Summum- geartronic- Black Sapphire - off black leer - standverwarming
-
- 1st Gear member
- Berichten: 15
- Lid geworden op: 11.04.2008 - 09:14
Op deze plek blijft wel veel straatvuil/vet hangen, andere kleur valt meer op. Ik zou het dan ook alleen doen bij eenzwarte en dan in matte lakkleur.
C70 T5 MY 2007 Summum in Celestial Blue (For Sale).
C70 T5 MY2013
C70 T5 MY2013