Beste iedereen,
vanmiddag wilde ik mijn HU-1205 navigatie verkopen aan iemand. In het boekje stond een nummer opgeschreven waarvan ik er vanuit ging dat het de activerings-code was.
Ik heb de beste man even geholpen om het aan te sluiten in zijn gloednieuwe V70. Maar kwamen er toen achter dat de code uit slechts 4 cijfers bestaat.
Kortom, zonder code geen verkoop natuurlijk.
Weet iemand waar of waarop ik deze code normaal staat? Een appart papiertje of een stempel in het boekje?
Kan ik met het serinummer of produktcode bij volvo terecht om deze te achterhalen?
Please help!
B.v.d. Jeroen
Verkoop HU-1205 geen code aanwezig?>!
- Oceanracer
- Geartronic member
Deze code staat op een los geel papiertje. Wanneer je radio nieuw is geleverd in jouw auto, heeft de dealer de code opgeslagen in de computer voor het geval dat. Dus in dat geval kun je even bellen met je dealer, of met de dealer die de auto nieuw geleverd heeft.
Er zijn ook dealers die met een Edding de code op de onderkant of achterkant noteren. Maar als dit bij jou ook het geval zou zijn, was dat je vast wel opgevallen.
Er zijn ook dealers die met een Edding de code op de onderkant of achterkant noteren. Maar als dit bij jou ook het geval zou zijn, was dat je vast wel opgevallen.
Volvo V70 1999 TDI Nautic Blue
Volvo V70 2002 2.4 Ocean Race
Volvo V70 2002 2.4 Ocean Race
-
- Starter
Top, hij is ooit nieuw bij de auto geleverd ja. Wilde hem verkopen omdat 'we' dvd in de auto willen.
Nu zien te achterhalen bij welke dealer hij oorspronkelijk vandaan komt.
Heb hem 3 maandan geleden bij een volvo-handelaar gekocht.
Thanks voor je reactie!
Nu zien te achterhalen bij welke dealer hij oorspronkelijk vandaan komt.
Heb hem 3 maandan geleden bij een volvo-handelaar gekocht.
Thanks voor je reactie!
- Maarten
- 5th Gear member
volgens mij kan elke dealer die code ook wel opvragen bij volvo nederland,zijn dan wel vaak kosten aan verbonden.
de dealer waar de auto geleverd is heeft het vaak in de eigen computer staan en dan is het vaak gratis.
succes
de dealer waar de auto geleverd is heeft het vaak in de eigen computer staan en dan is het vaak gratis.
succes
volvo s40 1.8 aut. '97
volvo v40 1.9D 115pk '03
volvo V50 D5 2007 edition II sport
volvo v40 1.9D 115pk '03
volvo V50 D5 2007 edition II sport