Zo nu terug bij af en dit keer met volle moed langs start

De 440 gaat morgenochtend met pijn de deur uit. En met de 740 ga ik verder en zal compleet opgeknapt worden. Ik heb er nu meer tijd voor tussen het reizen door.
Morgen ga ik nadat de 440 afgezet is bij Penders de 740 langs de Glasgarage brengen voor een nieuwe voorruit, want deze is afgekeurd. Als deze gefixed is hoop ik nog wat tijd te hebben om naar ET door te crossen voor de auspuff, want deze kan ook echt niet meer. Het zal een Ferrita gaan worden. Al had ik eerst een Simons in gedachte, maar toch overwogen voor RVS te gaan. En dan hopen dat het weer mee zit (lees droog is), want dat moet natuurlijk geproefd worden :razz:
Ook gelijk maar de trekhaak er onder vandaan trappen, want de bedrading er van was al gaar en na honderd keer mijn schenen er aan gestoot te hebben ben ik hem zat. Gelijk kijken of ik de bumper ook weer in orde kan brengen, want het is nu een lelijk groot gat er onder.
Nu ook bezig de teller te fixen, blijkt een bekend issue te zijn. En de tere onderdelen er van maken het een rottig klusje. Net met het klokje de naald vern*#kt :evil: En natuurlijk als je denk dat er nog lijm is, die kwijt zijn. Goed, ook dat komt goed met een beetje geduld.
Eind deze week gaan de achterschokdempers, een wielager en fusee kogels na 22 jaar trouwe dienst op de schop. Remslangen waren ook niet veel meer, dus ook gelijk die meenemen voor de APK met een heerlijk vers remsapje er bij. Dit ga ik vrijdag of zaterdag laten gebeuren.
Dan hopen dat hij echt door de keuring komt, Co meting was de laatste keer schokbarend goed. Ze hadden nog nooit zo'n oude auto met zo'n goede meting gezien. Ik moet zeggen dat hij boven gemiddeld zuinig rijdt, 1 op 9 meestal.
Plannen voor later:
-de termokoppeling van de koelvan te vervangen( voor misschien een electrische).
-rubbers preventief vervangen.
-toch omlaag.
-misschien de bekende 16'ers er onder (kom even niet op de naam).
-olietemp en drukmeters aansluiten.
De rest van het uiterlijk zal ook een vervolg krijgen

Dit is hem trouwens voor de gene die hem vergeten zijn