ik heb een vraagje..... ik ondekte dat er bij 2 voorstoelen dat er een draadjes met een stekkertje loshangt onder de stoelen (alleen voorin!!!) .
Ik vroeg me af of dat voor de stoelverwarming is als blijkt dat zo is dan wil ik hem graag aansluiten en dan wil ik weten hoe ik dat beste kan aansluiten of ligt er een aparte groep in de zekeringkasje ??dat ik hem zo kan aansluiten . :roll: :roll:
En ik ondekte ook ik was toevallig vandaag bij de autosloperij in alteveer (provencie groningen) stond er een volvo 440 turbo uit 1991 maar die heeft wel achter elektrische ramen en bij deze die ik heb niet kan ik dat veranderen van handbediend ramen naar elektrish bediend?

en aller laatste vraag ik heb de voorgrill van model jaar 1989 t/m eind 1991 en als het kan wil ik graag voorgrill van bj 1992 t/m 1993 en de vraag is kan dat ? want er komen dan 2 andere koplampen erop en knipperlichten en de grill zou ik dat zo kunnen veranderen of is dat niet mogelijk? :?: :?:
er komen wel achterkoplampen van bj 1995 t/m 1997 want die passen namelijk heel goed en de unit erbij dus dat kan wel

alvast bedankt
groetjes sebastiaan
altijd fluitend naar je werk met je turbo erop