Volvo Pijlnavigatiesysteem

Techniek die meerdere modellen betreft. Alles wat niet persé modelgebonden is. Ga voor vragen over jouw model naar een van de modellenrubrieken!
Plaats reactie
Jan66
2nd Gear member
Contacteer:

In Volvo Magazine (zomer 2005 - B) zag ik een artikeltje over Volvo's pijlnavigatiesysteem... iemand al ervaring mee ?
Wordt aangeboden op de S40, V50, S60, V70, SC70 en S80. Raadpleging kaarten werkt met abonnementsysteem ?
mvg,
Jan

Black Sapphire metallic V40 Cross Country 2013 - D3 Momentum Geartronic - Saltholmen leather charcoal-blond - 215/60R16 on Gemius 16"
Denktank
2nd Gear member

Pijl-navigatiesysteem kost EUR 795, maar er is tegelijkertijd ook een actie voor EUR 1.995 Audioline I + RTI. Dan heb je HU 650 audio met het originele kleuren-RTI.

Audioline I is echt de betere aanbieding, een losse HU650 kost tegenwoordig ook al EUR 995, dus dan kost de RTI eigenlijk maar EUR 1.000. Dat is een geringe meerprijs t.o.v. pijlnavigatie en je hebt ook nog eens afstandbedieding op de radio.
Als je TMC wil moet je bij pijlnavigatie EUR 279 bijbetalen en dan is het prijsverschil al weer ruimschoots overbrugd.

Als het budgettair echt niet anders kan, dan is de het pijltjessysteem best aan te bevelen, in andere gevallen: ga voor de aanbieding audioline I of II met RTI
Denktank
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

Denktank schreef:Pijl-navigatiesysteem kost EUR 795, maar er is tegelijkertijd ook een actie voor EUR 1.995 Audioline I + RTI. Dan heb je HU 650 audio met het originele kleuren-RTI.

Audioline I is echt de betere aanbieding, een losse HU650 kost tegenwoordig ook al EUR 995, dus dan kost de RTI eigenlijk maar EUR 1.000. Dat is een geringe meerprijs t.o.v. pijlnavigatie en je hebt ook nog eens afstandbedieding op de radio.
Als je TMC wil moet je bij pijlnavigatie EUR 279 bijbetalen en dan is het prijsverschil al weer ruimschoots overbrugd.

Als het budgettair echt niet anders kan, dan is de het pijltjessysteem best aan te bevelen, in andere gevallen: ga voor de aanbieding audioline I of II met RTI
Denktank
Als hij in de V70 van 2004 moet overweeg een HU 1205.

p.s. die beide acties zijn tot 5 september a.s.!!!!!!!!!!!!!!
(en gelden uitsluitend op nieuw aan te kopen auto's)
Jan66
2nd Gear member
Contacteer:

bart simpson schreef: Als hij in de V70 van 2004 moet overweeg een HU 1205.
yep, zat even met dat idee te spelen :D
maar kan best zijn dat ik toch de TomTom software koop in combinatie met een pda (Dell Axim X5), komt weer wat goedkoper uit hé
bart simpson schreef: p.s. die beide acties zijn tot 5 september a.s.!!!!!!!!!!!!!!
(en gelden uitsluitend op nieuw aan te kopen auto's)
ja, dat van die acties dacht ik ook...
mvg,
Jan

Black Sapphire metallic V40 Cross Country 2013 - D3 Momentum Geartronic - Saltholmen leather charcoal-blond - 215/60R16 on Gemius 16"
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

Het audiodeel van je HU 600 is (veel) beter als dat van de HU 1205.
Een TomTom (of soortgelijk) is met zijn kaartje ook veel overzichtelijk en met touch screen bediening ook nog eens beter bedienbaar als die Arrow navi, ik zou daar dus ook voor gaan.
Jan66
2nd Gear member
Contacteer:

Heb me onlangs trouwens de Proclip aangeschaft (in lokale telefoonwinkel !) met een houder voor m'n PDA...

Afbeelding

Erg handig die spullen van Brodit www.brodit.com - kan je heel makkelijk bevestigen zonder te moeten boren of weet ik wat... klikt gewoon tussen de voeg van je bigfront radio (zie hierboven)

en daarna op eBay een usb-aansteker/stekkertje/ladertje gekocht (bij Brodit hadden ze ook een passieve lader, maar die was me te duur)... pda erin, compact flash GPS ontvanger... en dan koop ik binnenkort de Tom Tom navigator 5 en we zijn vertrokken :D

Afbeelding
mvg,
Jan

Hans
8th Gear member
Contacteer:

Wat is het audio verschil tussen de 600 serie en de 1205? Ik heb ze allebei gehad en vindt inderdaad de 603 beter klinken. Maar de versterker (25watt) is toch gelijk. Of zit het 'm erin dat de 603 een digitale radio is en de 1205 niet?
Veni,Vidi,Nates calce concidi

Volvo V40 D2 MY2013
Plaats reactie

Terug naar “Techniek overig”