Beste medeleden,
Ik heb vorige week een heel erg mooie Volvo V70 summum van dec.2005 in Duitsland gekocht.
Het gevolg is dat de taal op de display Duits is.
Weet iemand van u hoe ik dat kan veranderen in het Nederland?
Bij voorbaat mijn dank!
Mvrgr.Gerard
Volvo V70 display
- Paul
- Geartronic member
- Berichten: 33123
- Lid geworden op: 19.09.2004 - 00:38
Ja, ik denk dat dit de meest gestelde vraag is van het forum die in een duitser rijden.
Software bij je dealer!
Maar foto's?
Software bij je dealer!
Maar foto's?
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
- Paul
- Geartronic member
- Berichten: 33123
- Lid geworden op: 19.09.2004 - 00:38
Wel leuk te horen dat hij dus binnen is en staat hij ook al op gele platen?
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
-
- 1st Gear member
- Berichten: 27
- Lid geworden op: 30.10.2007 - 08:18
Hoi Paul,
Nee, hij heeft nog geen kenteken.
Hij staat hier op het erf van mijn dochter.
Wel RDW gekeurd en door de douane.
Het wachten is op het kenteken.
Maar wat een geweldige auto, het is een droom en ligt als een blok op de weg.
Kheb natuurlijk in Duitsland even flink plank gas gereden en haalde met gemak 200 km/uur en het leek alsof ik 120 km/uur reed.
Echt een klassebak, ik hoop dat ik deze mening houd en niet zoveel pech krijg als met mijn vorige (rampenauto) een Peugot 307SW.
Ik weet het het is appels met peren vergelijken.
Ik houd je op de hoogte!
Mvrg.Gerard
Nee, hij heeft nog geen kenteken.
Hij staat hier op het erf van mijn dochter.
Wel RDW gekeurd en door de douane.
Het wachten is op het kenteken.
Maar wat een geweldige auto, het is een droom en ligt als een blok op de weg.
Kheb natuurlijk in Duitsland even flink plank gas gereden en haalde met gemak 200 km/uur en het leek alsof ik 120 km/uur reed.
Echt een klassebak, ik hoop dat ik deze mening houd en niet zoveel pech krijg als met mijn vorige (rampenauto) een Peugot 307SW.
Ik weet het het is appels met peren vergelijken.
Ik houd je op de hoogte!
Mvrg.Gerard
- Paul
- Geartronic member
- Berichten: 33123
- Lid geworden op: 19.09.2004 - 00:38
Ja dat zijn echt appels met peren, kom ook uit een Peugeot en ze zeggen ook bij de Peugeot dealer, jaaaa wat je nu rijdt is wel wat anders he 
Maar met exportplaten naar Nederland gereden ofniet? ALtijd even nieuwsgierig hoe mensen dat doen!

Maar met exportplaten naar Nederland gereden ofniet? ALtijd even nieuwsgierig hoe mensen dat doen!
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
-
- 1st Gear member
- Berichten: 27
- Lid geworden op: 30.10.2007 - 08:18
Hoi Paul,
Heb jij ook zo,n baggerauto gehad?
Die Peugot die ik nieuw heb gekocht, in 2004, heeft het ene gebrek na het andere vertoont.
O.a. gebroken distributieriem, nieuwe remklauw met remschijf en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Ik heb vaak oude auto,s gereden en ben daarmee nooit stil langs de weg komen te staan.
Met deze Peugot heb ik 4x de wegenwacht nodig gehad onderweg.
Maar om even op jouw vraag terug te komen.
Ik heb een bedrijf in de arm genomen import auto''s uit Utrecht en dat is prima bevallen.
Voor €250,= regelen zij alles voor je.
Een tegenbewijsregeling voor de douane, die mij al meer dan €1100 heeft opgeleverd.
Zij maken een afspraak bij de dichtstbijzijnde RDW voor de keuring.
Controleren alle papieren van de auto en leggen kontakt daarover met de Duitse garage.
Zij hebben ook inzicht in de betrouwbaarheid van de desbetreffende garaga.
En sturen het eendagskenteken naar je huisadres.
In Duitsland heeft de garage deze bevestigd op de auto en daarmee ben ik naar de RDW en Douane gereden (die in een gebouw gevestigd zijn) en daarna naar huis.
Het was een fluitje van een cent.
Je kunt het pakket van het bedrijf Auto import nog flink uitbreiden.
Zij kunnen alles incl.transport,keuringen etc regelen.
Zo een heel uitgebreid verhaal op een korte vraag.
Mvrg.Gerard
Heb jij ook zo,n baggerauto gehad?
Die Peugot die ik nieuw heb gekocht, in 2004, heeft het ene gebrek na het andere vertoont.
O.a. gebroken distributieriem, nieuwe remklauw met remschijf en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Ik heb vaak oude auto,s gereden en ben daarmee nooit stil langs de weg komen te staan.
Met deze Peugot heb ik 4x de wegenwacht nodig gehad onderweg.
Maar om even op jouw vraag terug te komen.
Ik heb een bedrijf in de arm genomen import auto''s uit Utrecht en dat is prima bevallen.
Voor €250,= regelen zij alles voor je.
Een tegenbewijsregeling voor de douane, die mij al meer dan €1100 heeft opgeleverd.
Zij maken een afspraak bij de dichtstbijzijnde RDW voor de keuring.
Controleren alle papieren van de auto en leggen kontakt daarover met de Duitse garage.
Zij hebben ook inzicht in de betrouwbaarheid van de desbetreffende garaga.
En sturen het eendagskenteken naar je huisadres.
In Duitsland heeft de garage deze bevestigd op de auto en daarmee ben ik naar de RDW en Douane gereden (die in een gebouw gevestigd zijn) en daarna naar huis.
Het was een fluitje van een cent.
Je kunt het pakket van het bedrijf Auto import nog flink uitbreiden.
Zij kunnen alles incl.transport,keuringen etc regelen.
Zo een heel uitgebreid verhaal op een korte vraag.
Mvrg.Gerard