Caravanspiegels V 50

Geleverd vanaf 2003
Plaats reactie
vollov
Starter

Ik ga voor het eerst met mijn V50-20D (april 2006) met de caravan op vakantie. Bij de bevestiging van de caravansoiegels, op de spiegels van de aoto, blijkt dat deze er eenvoudig af kunnen glijden. Het merk van de caravanspiegels is Special Mirror. Ik heb ze nu maar even met tape vastgezet maar dat hoort niet natuurlijk. Heeft iemand en goede tip voor mij?
Henkvdz
3rd Gear member

Hi Vollov,
Ook ik had dat probleem met deze spiegels en heb via markplaats de originele volvospatbordspiegels gekocht. Perfect, geen trillinkje en binnen een mum geplaatst. Ze nemen alleen wat meer bergruimte in wanneer je op de camping bent.
Groet Henk
XC60, D3, 2013, Black Stone,
vollov
Starter

Hallo Henk,

Dat is lekker vlug gereageerd zeg. Voor mij de eerste keer op een forum. Goed begin dus. Ik heb even een plaatje van de spatbordspiegels gezocht en gevonden. Ik ga in ieder geval ook op Marktplaats kijken. Hartelijk bedankt voor jouw tip.

Groet Vollov
Henkvdz
3rd Gear member

Hi Vollov,
Normaal kosten de originele volvospatbordspiegels iets van € 125 en ik heb ze via markplaats voor € 35. Wat ik nog weet van de markplaatsbiedingen is dat de volvospiegels erg in trek waren en dus ook zo verkocht. Dus als ze worden aangeboden is het zaak snel te reageren. Volgens mij kan je op markplaats instellen dat ze je een mailtje sturen wanneer er een bepaald artikel wordt aangeboden.
Groet Henk
XC60, D3, 2013, Black Stone,
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V50 series”