Een maand geleden heb ik een IMIV ingebouwd, icm. een HU-650 en IPod Classic 80GB G6. sinds +/- een week kon de IMIV na het starten van de auto en selecteren van het SAT kanaal de IPod niet vinden/wakker maken. Pas na het drukken op bijv. de menu-toets van de IPOD werkte eea.
Vandaag heb ik de nieuwste firmware (iMIV-R3.06_01.06.00_SAT-CDC-N2G.zip) van de volvo-tech site gedownload en in de IMIV geladen. Ook is de IPOD-software naar de laatste versie gebracht. Probeer is nu dat de IPod wel geresumed wordt maar direct in 'pause' stand gaat; (bij selecteren SAT, 2 seconden 'waiting', daarna 2 seconden muziek, en daarna niets meer totdat je op >> (next track) op de HU drukt.
Heeft iemand hier een oplossing voor ?
Bij voorbaat dank,
Jeroen
IMIV probleem: resume Ipod Classic G6 (80gb)
-
- Starter
- Contacteer:
-
- 4th Gear member
Jeroen.Engelen schreef:Een maand geleden heb ik een IMIV ingebouwd, icm. een HU-650 en IPod Classic 80GB G6. sinds +/- een week kon de IMIV na het starten van de auto en selecteren van het SAT kanaal de IPod niet vinden/wakker maken. Pas na het drukken op bijv. de menu-toets van de IPOD werkte eea.
Vandaag heb ik de nieuwste firmware (iMIV-R3.06_01.06.00_SAT-CDC-N2G.zip) van de volvo-tech site gedownload en in de IMIV geladen. Ook is de IPOD-software naar de laatste versie gebracht. Probeer is nu dat de IPod wel geresumed wordt maar direct in 'pause' stand gaat; (bij selecteren SAT, 2 seconden 'waiting', daarna 2 seconden muziek, en daarna niets meer totdat je op >> (next track) op de HU drukt.
Heeft iemand hier een oplossing voor ?
Bij voorbaat dank,
Jeroen
Ben je 100% zeker dat je de juiste firmware geladen hebt in de IMIV? Het fenomeen dat je beschrijft lijkt erop dat je geen Ipod Classic (6th gen) geladen hebt, ....
Wim
- VolvoTech
- 7th Gear member
- Contacteer:
Probleem Jeroen is opgelost.
Had de iPod stekker net niet helemaal goed vastzitten waardoor 1 of 2 pinnen af en toe wel, en af en toe geen contact maakten.
Joepjazz, bij jou kan het haast geen firmware zijn, je hebt alle laatste versies. Ik vrees dat ook bij jou (na inbouw van de mutekabels) de iPod kabel iets losgeschoten is.
Als we 'm even vasttapen is het opgelost..
Je HU komt er weer terug moeilijk in kan ik me herinneren , maar je kunt overwegen om toch even te proberen de iPod kabel aan te drukken.
(en anders even bellen/mailen voor een afspraak... of... ik plaats je HU zondag even terug...)
Groet
Bob
Had de iPod stekker net niet helemaal goed vastzitten waardoor 1 of 2 pinnen af en toe wel, en af en toe geen contact maakten.
Joepjazz, bij jou kan het haast geen firmware zijn, je hebt alle laatste versies. Ik vrees dat ook bij jou (na inbouw van de mutekabels) de iPod kabel iets losgeschoten is.
Als we 'm even vasttapen is het opgelost..
Je HU komt er weer terug moeilijk in kan ik me herinneren , maar je kunt overwegen om toch even te proberen de iPod kabel aan te drukken.
(en anders even bellen/mailen voor een afspraak... of... ik plaats je HU zondag even terug...)
Groet
Bob
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.