Hoi,
Ik zit er nu sterk aan te denken om mijn V40 T4 van 2001 te voorzien van een gas tank.
Ik heb verhalen gehoord dat het niet zou kunnen i.v.m. de turbo.
En met een normaal verbruik van gemiddeld 1:10 zou ik heel blij zijn met een gas tank.
Wie kan mij meer vertellen?
Groet Marco.
T4 op gas?
-
- 2nd Gear member
Ik heb ook een turbo en lpg. Geen problemen mee. Mijn lpg installatie laat ik volgend jaar ook gewoon overzetten in een V40 2.0T of T4.
Er zijn zowel voordelen als nadelen aan lpg. Je moet een beetje de middenweg zien. Lpg maakt je auto iets storingsgevoeliger (er komt meer dingen op en aan je auto). Maar met lpg rijd je wel een stuk goedkoper en minder belastend voor milieu. Er zijn genoeg topics op dit forum aan besteed, maar ik kan je aanraden om het met een middenweg te lezen.
Er zijn zowel voordelen als nadelen aan lpg. Je moet een beetje de middenweg zien. Lpg maakt je auto iets storingsgevoeliger (er komt meer dingen op en aan je auto). Maar met lpg rijd je wel een stuk goedkoper en minder belastend voor milieu. Er zijn genoeg topics op dit forum aan besteed, maar ik kan je aanraden om het met een middenweg te lezen.