Knipperlichten

Dus niet Amazone, zoals veel gezegd wordt.
Plaats reactie
ejfrolich
1st Gear member

Ik heb een Ama uit 1962. Hier zit nog een 3 polig knipperrelais in. Hierbij wordt het midenpootje gebruikt om het dashboard lampje aan te sturen. In latere rypen is dat anders gedaan met een 2 polig relais.

Mijn probleem is dat ik met aangekoppelde aanhanger heel langzaam knipperende richtingaawijzers heb.

Heeft iemand een manier om hier een modern belastingonafhankelijk 3 polig relais in te bouwen?
ejfrolich
1st Gear member

Heb ik hier iets raars gevraagd?? :?
admiral
5th Gear member

Ik denk het niet, vreemd genoeg heeft er niemand gereageerd. Kijk is op het V44 forum, daar is een archief van heb ik jou daar met dit soort vragen. Ik zal is voor je kijken.

Helaas niets gevonden :cry: , ik kan je niet verder helpen want mijn combi is nog niet in rijdende staat, maar stel je vraag op het V44 forum en je krijgt zeker weten antwoord.
frosty
1st Gear member

ejfrolich schreef:Ik heb een Ama uit 1962. Hier zit nog een 3 polig knipperrelais in. Hierbij wordt het midenpootje gebruikt om het dashboard lampje aan te sturen. In latere rypen is dat anders gedaan met een 2 polig relais.

Mijn probleem is dat ik met aangekoppelde aanhanger heel langzaam knipperende richtingaawijzers heb.

Heeft iemand een manier om hier een modern belastingonafhankelijk 3 polig relais in te bouwen?
Dit is heel simpel optelossen door 2relais te plaatsen in het knipperlicht cirquit en dan de voeding van de aanhanger via het relais contact te laten gaan en het spoeltje van het relais aan te sturen van de bestaande kabel.
Plaats reactie

Terug naar “De Amazon”