Beste VF'ers,
Na een tijdje me ingelezen te hebben in jullie mooie forum wordt het nu tijd om actief te worden. Sta voor de aanschaf van een 960 Estate of V90 (om de privekilometers comfortabel en betaalbaar te maken) en heb er nu eentje op het oog. Weinig km's (ca 120000), volledige onderhoudshistorie, dus prima basis voor nog vele km's erbij (op G3 natuurlijk). Toch wil ik graag jullie raad op de volgende punten:
- uitlaat is nog de originele en in de achterdemper zie ik eerste roest + scheurtjes.
- koelwatertemperatuurmeter werkt af en toe (gaat niet verder dan de helft, maar zakt ook zo weer terug in ruststand).
- bij het rijden over slecht wegdekt hoor ik wat gerommel in het vooronder/ophanging. Ik denk dat er wat rubbers vervangen moeten worden
- wagen rijdt nog met de originele remschijven en remt ook prima, maar gevoelsmatig denk ik toch dat vervanging voor de deur staat
- voor + achterbumper hebben parkeerschrammen, dus moeten worden overgespoten
Als ik dit allemaal verholpen wil hebben, wat zou dit dan voor kostenpost opleveren?
Daarnaast: wat is eerstvolgende onderhoudsbeurt en wat staat me dan te wachten (uitgaande van reguliere onderhoudsschema), distributie bv?
Als wagen stationair draait (koud) ligt motor niet helaal stil maar schudt licht, is dat normaal?
En als laatste: wie weet er een goed adres voor gasinbouw in het noorden van NL en welke installatie raden jullie aan?
....................maar wat rijdt dat fantastisch relaxed en comfortabel :thumbup:
Aankoop 960
- volvorider
- 5th Gear member
- Berichten: 1921
- Lid geworden op: 23.10.2004 - 12:25
- Contacteer:
Heb zelf een 960 MY 97 gekocht met 128000 op de teller. Nu G3 sinds 3 weken.
De scheurtjes zitten in de buitenmatel, dus kan nog wel even mee. Temp schommeling hebben vele volvo's last van . Bij de 960 kost een nieuwe thermstaat € 10,-- en binnen drie minuten zelf te vervangen.
Rubbers in de voortrein kost wel een paar centen. Meestal om de 2ton vervanging toe. Om zich aan de vroege kant. Reken op een paar honderd euro.
Remschijven ook niet echt duur, normaal slijtage proces.
Spotrepair van de bumpers rond de 200-300 euro.
Eigenlijk mag het blok niet schudden, ook bij warme motor?
Goede installaties voor de 6 cilinder. Prins of Vialle bij zijn voor en nadelen. Maar beide prima voor de 960/V90
De scheurtjes zitten in de buitenmatel, dus kan nog wel even mee. Temp schommeling hebben vele volvo's last van . Bij de 960 kost een nieuwe thermstaat € 10,-- en binnen drie minuten zelf te vervangen.
Rubbers in de voortrein kost wel een paar centen. Meestal om de 2ton vervanging toe. Om zich aan de vroege kant. Reken op een paar honderd euro.
Remschijven ook niet echt duur, normaal slijtage proces.
Spotrepair van de bumpers rond de 200-300 euro.
Eigenlijk mag het blok niet schudden, ook bij warme motor?
Goede installaties voor de 6 cilinder. Prins of Vialle bij zijn voor en nadelen. Maar beide prima voor de 960/V90
www.everyoneweb.com/volvorider
Voor aankooptips voor de Volvo uit de 200, 700 en 900 serie
http://twitter.com/volvorider2
Voor aankooptips voor de Volvo uit de 200, 700 en 900 serie
http://twitter.com/volvorider2
- Baseman
- 4th Gear member
- Berichten: 601
- Lid geworden op: 12.09.2006 - 23:45
- Locatie: 's-Hertogenbosch
Pardon?volvorider schreef:Rubbers in de voortrein kost wel een paar centen. Meestal om de 2ton vervanging toe. Om zich aan de vroege kant. Reken op een paar honderd euro.
Dat is nogal prijzig, niet?
Voor een 940 uit 1996 die volgens mij dezelfde rubbers heeft in de voortrein, kost het grapje 90 euro, zelf monteren.
Als je een halve zaterdag rustig de tijd hebt zit het erop.
De demper voor een 960 is een dure grap.
Volgens mij heeft ook een 6-lijnblok twee sensors voor de temperatuur: 1 voor het blok en 1 voor de meter in het dash.
Wellicht valt het mee en maakt 1 van de twee slecht contact.
Wisselingenvan meer dan een halve aanduidingsboog (hoe noem je dat?) in je dashboard, lijkt me niet aan de thermostaat te liggen.
Overigens heb je een bericht terug, Specialized
940 Estate Regent Red pearl metallic, 1996, 483832 442875 kms, B230FK, AW71L, Vialle LPi
460 1.8 GL Benzine 1992, grijs, of zo, of vaal zwart, 160.000 kms
- verkocht - 940 Estate Nautic Blue, 1991, 369500 kms, B230FB, M47, OMVL LPG-installatie
- verkocht - 940 Sedan Ruby Red metallic, 1994, 333000 kms, B230FB, handbak, Vialle AMS
- verkocht - 164 Sedan Blue metallic, 1973, 117800 kms, B30E, BW35, GMS-G2
460 1.8 GL Benzine 1992, grijs, of zo, of vaal zwart, 160.000 kms
- verkocht - 940 Estate Nautic Blue, 1991, 369500 kms, B230FB, M47, OMVL LPG-installatie
- verkocht - 940 Sedan Ruby Red metallic, 1994, 333000 kms, B230FB, handbak, Vialle AMS
- verkocht - 164 Sedan Blue metallic, 1973, 117800 kms, B30E, BW35, GMS-G2
- volvorider
- 5th Gear member
- Berichten: 1921
- Lid geworden op: 23.10.2004 - 12:25
- Contacteer:
Nou Bas,
Mbt tot de tempmeter is dit veel voorkomend bij een 960. De boosdoener is bijna altijd de thermostaat. Kost geen drol. En als eerste om te testen.
Gemiddelde demper van een 960 kan echt lang mee. Heeft dubbele mantel.
Tja, voor de rubbers zou ik een 960/V90 niet laten staan. Vroeg of laat loop je tegen deze kosten aan.
Mbt tot de tempmeter is dit veel voorkomend bij een 960. De boosdoener is bijna altijd de thermostaat. Kost geen drol. En als eerste om te testen.
Gemiddelde demper van een 960 kan echt lang mee. Heeft dubbele mantel.
Tja, voor de rubbers zou ik een 960/V90 niet laten staan. Vroeg of laat loop je tegen deze kosten aan.
www.everyoneweb.com/volvorider
Voor aankooptips voor de Volvo uit de 200, 700 en 900 serie
http://twitter.com/volvorider2
Voor aankooptips voor de Volvo uit de 200, 700 en 900 serie
http://twitter.com/volvorider2
- Baseman
- 4th Gear member
- Berichten: 601
- Lid geworden op: 12.09.2006 - 23:45
- Locatie: 's-Hertogenbosch
Het eerste was ik niet van op de hoogte, weer iets geleerd, de tweede, namelijk de demper wist ik wel, dat hebben alle dempers van de 9 serie.volvorider schreef:Nou Bas,
Mbt tot de tempmeter is dit veel voorkomend bij een 960. De boosdoener is bijna altijd de thermostaat. Kost geen drol. En als eerste om te testen.
Gemiddelde demper van een 960 kan echt lang mee. Heeft dubbele mantel.
Ik heb vorig jaar die van mijn sedan vervangen, maar zonder die buis zat ie bijna een belastingcetegorie lager, zo zwaar was ie.
Roest op de pot aan de buiten kant, lijkt me geen punt, ook niet voor laten staan.
Nieuwe einddemper kost op zijn gunstigst 190 euro (imitatie) en bijna 240 euro origineel.
940 Estate Regent Red pearl metallic, 1996, 483832 442875 kms, B230FK, AW71L, Vialle LPi
460 1.8 GL Benzine 1992, grijs, of zo, of vaal zwart, 160.000 kms
- verkocht - 940 Estate Nautic Blue, 1991, 369500 kms, B230FB, M47, OMVL LPG-installatie
- verkocht - 940 Sedan Ruby Red metallic, 1994, 333000 kms, B230FB, handbak, Vialle AMS
- verkocht - 164 Sedan Blue metallic, 1973, 117800 kms, B30E, BW35, GMS-G2
460 1.8 GL Benzine 1992, grijs, of zo, of vaal zwart, 160.000 kms
- verkocht - 940 Estate Nautic Blue, 1991, 369500 kms, B230FB, M47, OMVL LPG-installatie
- verkocht - 940 Sedan Ruby Red metallic, 1994, 333000 kms, B230FB, handbak, Vialle AMS
- verkocht - 164 Sedan Blue metallic, 1973, 117800 kms, B30E, BW35, GMS-G2
- volvorider
- 5th Gear member
- Berichten: 1921
- Lid geworden op: 23.10.2004 - 12:25
- Contacteer:
Beste,
Kan je nog iets meer vertellen van de auto in spe. Misschien wat foto's?
Kan je nog iets meer vertellen van de auto in spe. Misschien wat foto's?
www.everyoneweb.com/volvorider
Voor aankooptips voor de Volvo uit de 200, 700 en 900 serie
http://twitter.com/volvorider2
Voor aankooptips voor de Volvo uit de 200, 700 en 900 serie
http://twitter.com/volvorider2
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 67
- Lid geworden op: 01.03.2008 - 01:16
Hallo Foristi
Groetjes
Mathy
Niet aan beginnen. Iemand van de volvo 700 vereniging heeft laatst een nieuwe bumperhoes aangeschaft voor 261 euro. En als ik me niet vergis, was die in kleur gespoten.volvorider schreef:Spotrepair van de bumpers rond de 200-300 euro.
Groetjes
Mathy
- Baseman
- 4th Gear member
- Berichten: 601
- Lid geworden op: 12.09.2006 - 23:45
- Locatie: 's-Hertogenbosch
[quote="Mathy"Iemand van de volvo 700 vereniging heeft laatst een nieuwe bumperhoes aangeschaft voor 261 euro. En als ik me niet vergis, was die in kleur gespoten.[/quote]
Klopt Mathy, maar het kon wel eens schelen dat die voor een 960 Type I was en dat het bedrag voor de 960 Type II of S/V90 ietsje hoger ligt.
Informeren kan geen kwaad.
Klopt Mathy, maar het kon wel eens schelen dat die voor een 960 Type I was en dat het bedrag voor de 960 Type II of S/V90 ietsje hoger ligt.
Informeren kan geen kwaad.
940 Estate Regent Red pearl metallic, 1996, 483832 442875 kms, B230FK, AW71L, Vialle LPi
460 1.8 GL Benzine 1992, grijs, of zo, of vaal zwart, 160.000 kms
- verkocht - 940 Estate Nautic Blue, 1991, 369500 kms, B230FB, M47, OMVL LPG-installatie
- verkocht - 940 Sedan Ruby Red metallic, 1994, 333000 kms, B230FB, handbak, Vialle AMS
- verkocht - 164 Sedan Blue metallic, 1973, 117800 kms, B30E, BW35, GMS-G2
460 1.8 GL Benzine 1992, grijs, of zo, of vaal zwart, 160.000 kms
- verkocht - 940 Estate Nautic Blue, 1991, 369500 kms, B230FB, M47, OMVL LPG-installatie
- verkocht - 940 Sedan Ruby Red metallic, 1994, 333000 kms, B230FB, handbak, Vialle AMS
- verkocht - 164 Sedan Blue metallic, 1973, 117800 kms, B30E, BW35, GMS-G2
- volvorider
- 5th Gear member
- Berichten: 1921
- Lid geworden op: 23.10.2004 - 12:25
- Contacteer:
Voor een 960?? Dat lijkt mij wel heel weinig, gespoten en al.Mathy schreef:Hallo ForistiNiet aan beginnen. Iemand van de volvo 700 vereniging heeft laatst een nieuwe bumperhoes aangeschaft voor 261 euro. En als ik me niet vergis, was die in kleur gespoten.volvorider schreef:Spotrepair van de bumpers rond de 200-300 euro.
Groetjes
Mathy
@edit: ik was 200,-- kwijt voor spotrepair een twee bumpers.
www.everyoneweb.com/volvorider
Voor aankooptips voor de Volvo uit de 200, 700 en 900 serie
http://twitter.com/volvorider2
Voor aankooptips voor de Volvo uit de 200, 700 en 900 serie
http://twitter.com/volvorider2
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 174
- Lid geworden op: 30.10.2007 - 11:19
- Locatie: Staphorst
- Contacteer:
Eind dempert
Laat eens een foto zien, en als ie te doen is (moet heel vreemd zij al sik het niet kan) die las ik je zo weer dicht, en dat kost noppa, ik ben TIG-4 lasser
Woon in Staphorst
Laat eens een foto zien, en als ie te doen is (moet heel vreemd zij al sik het niet kan) die las ik je zo weer dicht, en dat kost noppa, ik ben TIG-4 lasser
Woon in Staphorst
- Baseman
- 4th Gear member
- Berichten: 601
- Lid geworden op: 12.09.2006 - 23:45
- Locatie: 's-Hertogenbosch
Toch wel, zie deze postings:volvorider schreef: Voor een 960?? Dat lijkt mij wel heel weinig, gespoten en al.
http://www.volvo700vereniging.nl.http-l ... node/17115
Nogmaals, het was een 960 type I, dus is iets minder spuitwerk dan
een 960 type II
940 Estate Regent Red pearl metallic, 1996, 483832 442875 kms, B230FK, AW71L, Vialle LPi
460 1.8 GL Benzine 1992, grijs, of zo, of vaal zwart, 160.000 kms
- verkocht - 940 Estate Nautic Blue, 1991, 369500 kms, B230FB, M47, OMVL LPG-installatie
- verkocht - 940 Sedan Ruby Red metallic, 1994, 333000 kms, B230FB, handbak, Vialle AMS
- verkocht - 164 Sedan Blue metallic, 1973, 117800 kms, B30E, BW35, GMS-G2
460 1.8 GL Benzine 1992, grijs, of zo, of vaal zwart, 160.000 kms
- verkocht - 940 Estate Nautic Blue, 1991, 369500 kms, B230FB, M47, OMVL LPG-installatie
- verkocht - 940 Sedan Ruby Red metallic, 1994, 333000 kms, B230FB, handbak, Vialle AMS
- verkocht - 164 Sedan Blue metallic, 1973, 117800 kms, B30E, BW35, GMS-G2
- volvo 960R
- 3rd Gear member
- Berichten: 499
- Lid geworden op: 28.04.2007 - 20:11
- Locatie: Poortugaal
Dat gerommel kan wel eens de stabilisatorstang zijn.
Heb ik bij mij blauwe 960 vervangen en laatst bij mij nieuwe 960 ook.
Kost :
( 76208 ) Afstandspen stabilisator = 16,94 euro
( 272991 ) serviceset = 35,90 euro
Dit kan je testen door je stuur even snel heen en weer te halen dan hoor je een soort tik / tik geluid.. ( ook als je over drempels en hobbels rijdt )
Schaafwondjes op de bumpers hebben ze bijna allemaal. ( helaas ).
Dat de motortrilt geen idee wat dit is.
Bij mijn groene hoor ik als de auto koud is een zwaar geluid en trilt hij wel wat.
( heel mooi geluid overigens
)
Na een paar tellen is dit verdwenen bij die van mij. ( rijdt trouwens perfect ).
Heb je wat foto's van de auto ?
Hoe is het interieur ? Opties ?
Werkt alles ?
( Clima stuk ? = kan DUUR zijn, hoeft niet ... ) verdamper kost tegen de 1000 euro ( mijn geval dus.. )..
Ik rij gewoon met open raampjes.. werkt ook goed
Heb ik bij mij blauwe 960 vervangen en laatst bij mij nieuwe 960 ook.
Kost :
( 76208 ) Afstandspen stabilisator = 16,94 euro
( 272991 ) serviceset = 35,90 euro
Dit kan je testen door je stuur even snel heen en weer te halen dan hoor je een soort tik / tik geluid.. ( ook als je over drempels en hobbels rijdt )
Schaafwondjes op de bumpers hebben ze bijna allemaal. ( helaas ).
Dat de motortrilt geen idee wat dit is.
Bij mijn groene hoor ik als de auto koud is een zwaar geluid en trilt hij wel wat.
( heel mooi geluid overigens

Na een paar tellen is dit verdwenen bij die van mij. ( rijdt trouwens perfect ).
Heb je wat foto's van de auto ?
Hoe is het interieur ? Opties ?
Werkt alles ?
( Clima stuk ? = kan DUUR zijn, hoeft niet ... ) verdamper kost tegen de 1000 euro ( mijn geval dus.. )..
Ik rij gewoon met open raampjes.. werkt ook goed

-
- 1st Gear member
- Berichten: 41
- Lid geworden op: 30.12.2006 - 17:45
- Locatie: Grou
Kijk, daar kan ik wat mee, al die reacties. Bedankt tot zover. Het beeld wat ik daaruit krijg is in ieder geval dat de kosten die er eventueel bijkomen me de kop niet kosten. Foto's heb ik nog niet, die hoop ik na dit weekend te krijgen, dus dan weten ook jullie meer. Ik zit nog wel met de volgende vragen:
- wat is eerstvolgende onderhoudsbeurt en wat staat me dan te wachten (uitgaande van reguliere onderhoudsschema), distributie bv?
- wie weet er een goed adres voor gasinbouw in het noorden van NL
- wat is zou een realistische prijs zijn? (3.0 uitvoering met alle toeters en bellen)
Nogmaals dank voor jullie snelle reacties :thumbleft:
- wat is eerstvolgende onderhoudsbeurt en wat staat me dan te wachten (uitgaande van reguliere onderhoudsschema), distributie bv?
- wie weet er een goed adres voor gasinbouw in het noorden van NL
- wat is zou een realistische prijs zijn? (3.0 uitvoering met alle toeters en bellen)
Nogmaals dank voor jullie snelle reacties :thumbleft:
- volvo 960R
- 3rd Gear member
- Berichten: 499
- Lid geworden op: 28.04.2007 - 20:11
- Locatie: Poortugaal
Onderhoud zal ik morgen even voor je opzoeken in mijn boekje.
G3, geen idee.
En de 3.0 met alles er op en eraan ligt er maar net aan hoe de auto is en wat hij gelopen heeft.
Als het een V90 is kan je wel wat flappen neerleggen.
Een GOEDE V90 begint al vanaf 8000 en lopen wel eens op t/m ( schrik niet ) 15.000
Een goed gebruikte V90 met ''de normale plekjes'' is voor zo'n 6 a 9.000 te koop.
Mits de km laag is.
De 960 verschilt wel eens ( bouwjaar ).. 94 95 zijn ''oude'' om het zo maar te zeggen,
de 96 is al leuker en de 97 en 98 zijn goed.
Beetje vreemd en lastig uit te leggen.. haha
Die van mij is een 960 uit 97 met 188.000 op de teller, gekocht voor 3.500 ( heeft recht een paaltje gezien in de dorpel.
Deze prijs van 3.500 is redelijk, je hebt ze ook met 4 ton er op en dan houw ik mijn handen er van af.,
Je hebt toch een grotere kans dat er iets mee kan gebeuren.
Wat je met een lage km stand niet zo snel zou verwachten.
De distributie moet om de 90.000 km vervangen worden.
Dus als die van jouw 120.000 heeft gelopen kan je nog wel mee voorruit.
Maar zou het toch even nacontroleren of dit ook gedaan is.
Er zit eigelijk niet echt een verschil in en V90 en een 960. ( op bouwjaar van het jaar 98 na )
In de 960 zit evenveel luxe op die je in de V90 hebt.
De deurpanelen van de S90 en de V90 hebben wel minder het bekende probleem ( krullen ).
G3, geen idee.
En de 3.0 met alles er op en eraan ligt er maar net aan hoe de auto is en wat hij gelopen heeft.
Als het een V90 is kan je wel wat flappen neerleggen.
Een GOEDE V90 begint al vanaf 8000 en lopen wel eens op t/m ( schrik niet ) 15.000
Een goed gebruikte V90 met ''de normale plekjes'' is voor zo'n 6 a 9.000 te koop.
Mits de km laag is.
De 960 verschilt wel eens ( bouwjaar ).. 94 95 zijn ''oude'' om het zo maar te zeggen,
de 96 is al leuker en de 97 en 98 zijn goed.
Beetje vreemd en lastig uit te leggen.. haha
Die van mij is een 960 uit 97 met 188.000 op de teller, gekocht voor 3.500 ( heeft recht een paaltje gezien in de dorpel.
Deze prijs van 3.500 is redelijk, je hebt ze ook met 4 ton er op en dan houw ik mijn handen er van af.,
Je hebt toch een grotere kans dat er iets mee kan gebeuren.
Wat je met een lage km stand niet zo snel zou verwachten.
De distributie moet om de 90.000 km vervangen worden.
Dus als die van jouw 120.000 heeft gelopen kan je nog wel mee voorruit.
Maar zou het toch even nacontroleren of dit ook gedaan is.
Er zit eigelijk niet echt een verschil in en V90 en een 960. ( op bouwjaar van het jaar 98 na )
In de 960 zit evenveel luxe op die je in de V90 hebt.
De deurpanelen van de S90 en de V90 hebben wel minder het bekende probleem ( krullen ).
- Baseman
- 4th Gear member
- Berichten: 601
- Lid geworden op: 12.09.2006 - 23:45
- Locatie: 's-Hertogenbosch
Ik vind persoonlijk niet, dat je dat zo kort door de bocht kan stellen.volvo 960R schreef: Deze prijs van 3.500 is redelijk, je hebt ze ook met 4 ton er op en dan houw ik mijn handen er van af.,
Je hebt toch een grotere kans dat er iets mee kan gebeuren.
Wat je met een lage km stand niet zo snel zou verwachten.
Natuurlijk, heeft de koets 4 ton gelopen, maar als aantoonbaar met dealer-rekeningen, het te verwachten groot onderhoud al gepleegd is (niet stuurhuis, schijven en blokken rondon, geharde gaskop en dat soort spul) dan koop ik die liever, dan eentje met 270dkms op de teller.
De mijne stond op 428000 toen ik hem kocht.
Alle onderhoud was bekend, we praten dan wel over een 945.
Het blijft een overweging, maar ik heb zat autos gezien met een geploft turbo, waar nog geen ton op stond, 't is altijd lastig te beoordelen.
Naar mijn idee valt en staat alles met goed onderhoud.
Ohja, beetje mazzel, is ook nooit weg.
940 Estate Regent Red pearl metallic, 1996, 483832 442875 kms, B230FK, AW71L, Vialle LPi
460 1.8 GL Benzine 1992, grijs, of zo, of vaal zwart, 160.000 kms
- verkocht - 940 Estate Nautic Blue, 1991, 369500 kms, B230FB, M47, OMVL LPG-installatie
- verkocht - 940 Sedan Ruby Red metallic, 1994, 333000 kms, B230FB, handbak, Vialle AMS
- verkocht - 164 Sedan Blue metallic, 1973, 117800 kms, B30E, BW35, GMS-G2
460 1.8 GL Benzine 1992, grijs, of zo, of vaal zwart, 160.000 kms
- verkocht - 940 Estate Nautic Blue, 1991, 369500 kms, B230FB, M47, OMVL LPG-installatie
- verkocht - 940 Sedan Ruby Red metallic, 1994, 333000 kms, B230FB, handbak, Vialle AMS
- verkocht - 164 Sedan Blue metallic, 1973, 117800 kms, B30E, BW35, GMS-G2
-
- 1st Gear member
- Berichten: 41
- Lid geworden op: 30.12.2006 - 17:45
- Locatie: Grou
Ik zet net even te neuzen op het net in Dld en kwam deze tegen: m.i mooie uitvoering en lijkt zo in prima staat (prijs wel een de stevige kant). Hebben jullie ooit van deze dealer gehoord en wat is een realistische prijs (in de buurt van de € 6000,-)
Link: http://www.schmalz.ag/de/index.php?a=528
Link: http://www.schmalz.ag/de/index.php?a=528
- volvo 960R
- 3rd Gear member
- Berichten: 499
- Lid geworden op: 28.04.2007 - 20:11
- Locatie: Poortugaal
Link geeft de auto niet aan.
-
- 1st Gear member
- Berichten: 41
- Lid geworden op: 30.12.2006 - 17:45
- Locatie: Grou
Sorry (heb niet gecontroleerd of link werkt). Onder pag 2 het rode exemplaar (als je de foto'saanklikt ziet hij er prachtig uit)volvo 960R schreef:Link geeft de auto niet aan.
-
- 1st Gear member
- Berichten: 41
- Lid geworden op: 30.12.2006 - 17:45
- Locatie: Grou
Sorry (heb niet gecontroleerd of link werkt). Onder pag 2 het rode exemplaar (als je de foto'saanklikt ziet hij er prachtig uit)volvo 960R schreef:Link geeft de auto niet aan.
- volvo 960R
- 3rd Gear member
- Berichten: 499
- Lid geworden op: 28.04.2007 - 20:11
- Locatie: Poortugaal
Beurt bij de 120.000 km is : Nokkenasriem vervangen + filter.
De rode, OEF... dat is een hele mooi ( kleur is natuurlijk eigen smaak ).
Maar zo te zien heeft de auto geen schade ( stootrubbertjes op de hoeken van de bumper ).
En er zij gaten in gemaakt in de bumper voor extra contour verlichting.
Km stand is leuk.
Prijs, even over babbelen want vindt ik zelf wat aan de hoge kant, auto kan duur uitvallen ( invoeren ).
Een hele nette volvo met de dikke motor.
De rode, OEF... dat is een hele mooi ( kleur is natuurlijk eigen smaak ).
Maar zo te zien heeft de auto geen schade ( stootrubbertjes op de hoeken van de bumper ).
En er zij gaten in gemaakt in de bumper voor extra contour verlichting.
Km stand is leuk.
Prijs, even over babbelen want vindt ik zelf wat aan de hoge kant, auto kan duur uitvallen ( invoeren ).
Een hele nette volvo met de dikke motor.