Help!! Wie heeft een antwoord op mijn probleem.
Vanmiddag heb ik nog zonder problemen mijn auto gebruikt.
3 uur later wil ik de auto weer starten maar slaat niet aan.
De startmotor draait wel rond en de bezinepomp hoor ik na het omdraaien van de contactsleutel ongeveer 4 sec. brommen.
Ik dacht zelf even aan een defecte contactsleutel, maar na gebruik van de reservesleutel nog niets.
Alle zekeringen gecontroleerd: alles OK.
Er zit ook een Vialle G3 in. Deze start eerst op benzine.
S40 wil niet starten
- RPS
- 2nd Gear member
- Berichten: 104
- Lid geworden op: 02.04.2007 - 22:22
- Locatie: Hengelo
S40 phI 2.0i bouwjaar 1996. Groen metalic.
S40 phII 1.8 G3 Europa Sports Edition 2001. Titaniumgrey.
S60 2.4i 140 pk. Bouwjaar 2001. Mistral green metallic
Huidig: S60 2.4i 140 pk. Bouwjaar 2004. Barents bleu pearle
S40 phII 1.8 G3 Europa Sports Edition 2001. Titaniumgrey.
S60 2.4i 140 pk. Bouwjaar 2001. Mistral green metallic
Huidig: S60 2.4i 140 pk. Bouwjaar 2004. Barents bleu pearle
-
- 5th Gear member
- Berichten: 1868
- Lid geworden op: 15.05.2007 - 07:26
Schieten me drie dingen te binnen;
1) Het niet aanslaan heb ik ook gehad; benzine op
2) Als je 'm met die knop schakeld tussen gas/benzine, wat hoor je?
3) Relaid die de schakeling gas / benzine regeld.
1) Het niet aanslaan heb ik ook gehad; benzine op
2) Als je 'm met die knop schakeld tussen gas/benzine, wat hoor je?
3) Relaid die de schakeling gas / benzine regeld.
- BlackWolf
- 3rd Gear member
- Berichten: 406
- Lid geworden op: 17.03.2006 - 06:10
- Locatie: Noord Holland
Antenne in het contactslot van de startonderbreker?
Kijk even rechts boven je dashboard in de speaker is er een bolletje met een led, als je de sleutel in het contact doet blijft het aan of gaat ie uit?
Kijk even rechts boven je dashboard in de speaker is er een bolletje met een led, als je de sleutel in het contact doet blijft het aan of gaat ie uit?
98' V40 2.0T Zwart Metallic: 3” RVS Downpipe en uitlaat systeem, dubbel T4 einddempers, BMC CDA airfilter.
40mm Intrax verlaagd, Volvo Veerpootbrug, 5 Meters in A-Pilaar, JB Racing DumpValve, Zwart getinte ramen.
Chroom Blackduals, Blokjes grill, plastiek delen in kleur gespoten, Dual DIN 7” DVD en andere aanpassingen.
Walbro 255LPH benzine pomp, Sport remschijven, WaterInjectie systeem 2 nozzle setup, MTE Custom Remap.
40mm Intrax verlaagd, Volvo Veerpootbrug, 5 Meters in A-Pilaar, JB Racing DumpValve, Zwart getinte ramen.
Chroom Blackduals, Blokjes grill, plastiek delen in kleur gespoten, Dual DIN 7” DVD en andere aanpassingen.
Walbro 255LPH benzine pomp, Sport remschijven, WaterInjectie systeem 2 nozzle setup, MTE Custom Remap.
- RPS
- 2nd Gear member
- Berichten: 104
- Lid geworden op: 02.04.2007 - 22:22
- Locatie: Hengelo
Heren bedankt voor de goede ideeen, maar het bleek toch de benzinepomp te zijn, ondanks dat deze wel een brommend geluid maakte. De druk was niet meer voldoende.
Blijkt veel voor te komen in combinatie met gas.
Een 2e hands van de sloperij en hij loopt weer als een zonnetje.
Blijkt veel voor te komen in combinatie met gas.
Een 2e hands van de sloperij en hij loopt weer als een zonnetje.
S40 phI 2.0i bouwjaar 1996. Groen metalic.
S40 phII 1.8 G3 Europa Sports Edition 2001. Titaniumgrey.
S60 2.4i 140 pk. Bouwjaar 2001. Mistral green metallic
Huidig: S60 2.4i 140 pk. Bouwjaar 2004. Barents bleu pearle
S40 phII 1.8 G3 Europa Sports Edition 2001. Titaniumgrey.
S60 2.4i 140 pk. Bouwjaar 2001. Mistral green metallic
Huidig: S60 2.4i 140 pk. Bouwjaar 2004. Barents bleu pearle