Lambert...
Ik heb een vergelijkbaar dilemma gehad. Echter wil ik alles zo orgineel mogelijk houden. Dat heb ik dus gedaan met de orginele heldere van de laatste C70's (classic uiteraard).
Of deze orginele set te gebruiken is i.c.m. met Xenon durf ik niet te zeggen, ik heb het in ieder geval niet. Persoonlijk gruwel ik van achteraf-inbouw-xenen, maar dat is een persoonlijke smaak.
Over de prijs van deze orginele set heb ik ook lang moeten twijfelen. Gelukkig liep ik via het 850 forum tegen een mooie aanbieding aan. Een complete set die bij de dealer was besteld, maar niet afgehaald was. Heb uiteindelijk de complete set met een gruwelijke korting meekregen. Voor de complete set met knippers heb ik "maar" 555.06 euro betaald. Er werd me verzekerd dat dit de absolute bodem was, dus tot op de eurocent na de inkoopsprijs.
Besef dat ik hiermee geluk mee heb gehad. Wat ik er mee wil zeggen... er zit volgens mij gruwelijk veel marge op koplampen. Vraag eens wat verder door of ze niets leuks met de prijs kunnen doen.
Over de twee overige sets kan ik kort zijn. Alleen al het feit dat ze niet orgineel zijn waren bij mij reden dat ze afvielen. Verder hoor je links en rechts toch veel probleempjes qua pasvorm en waterdichtheid. Ook is het Sjonnie gehalte van de lampen al aangehaald.
Ik heb er nu achteraf echt totaal geen spijt van dat ik deze lampen heb aangeschaft. Niet alleen de looks maar ook de lichtopbrengst zijn mij positief bevallen! Nu zullen m'n oude lampen niet helemaal fris meer geweest zijn maar het verschil in lichtopbrengst vind ik enorm! Geen reden om Xenon in te willen bouwen!
Zo'n prachtige C70 zoals jij die hebt Lambert verdiend alleen orgineel naar mijn mening!
En zeg nu zelf... (is het geen plaatje?

)