ik ben sinds 1/2 jaar een trotse eigenaar van 480 turbo 1.7/1991.
na aantal merken auto's heb ik eindelijk gevonden wat ik zocht!!!
een super wagen, maar nu heb ik stoter probleem

Haal de min pool los van de accu en wacht een half uurtje voordat je hem weer aansluit. Zo reset je de computer. Gooi er het liefste Shell V power of BP (hoe heet het ook alweer)is nog beter, in voordat je dit doet, dan stelt de ECU zich hierop in. Het liefst gelijk een stuk snelweg pakken. In het begin zal hij misschien wat kuurtjes hebben maar na een paar km istie erop ingesteld. Een turbo loopt een stuk lekkerder op een wat hoger octaan gehalte.is mogelijk de computer te resetten en als wel hoe dan??
In mijn turbo 0w30 gedaan, dit was volgens de dealer het beste.gvanminnen schreef:Bij de garage zeiden ze dat voor turbo versie 5w 10 of 5w 15 in deden.
Was beter voor de turbo.
Zou toch oppassen met zo'n dunne olie in een auto met een (waarschijnlijk) hoge km stand. Hou iig goed je oliedruk in de gaten alstie heet is, vooral stationair.In mijn turbo 0w30 gedaan, dit was volgens de dealer het beste
Bij mij is het 5w30, werd aangeraden door een collega van degene die het bij jou aangeraden heeft. Haha!EvolvE schreef:In mijn turbo 0w30 gedaan, dit was volgens de dealer het beste.gvanminnen schreef:Bij de garage zeiden ze dat voor turbo versie 5w 10 of 5w 15 in deden.
Was beter voor de turbo.
Dat gaat goed, zeker in een 480, met al die metertjesIroll schreef:Zou toch oppassen met zo'n dunne olie in een auto met een (waarschijnlijk) hoge km stand. Hou iig goed je oliedruk in de gaten alstie heet is, vooral stationair.In mijn turbo 0w30 gedaan, dit was volgens de dealer het beste