Ik wil een trekhaak gaan monteren op mijn S40 uit 98,
Wie weet of de bedrading s40 uit '98 al voorbereid is voor een trekhaak en waar kan ik de aansluitingen vinden?
Wie kan mij dat vertellen en wat de evt draadkleuren zijn
Trekhaak monteren S40 1998
-
- 1st Gear member
- Contacteer:
Ja, dit is voorbereid, ik heb zelf pas een trekhaak op mijn V40 gebouwd en ga er toch wel vanuit dat het op een S ook voorbereid is.
Op internet bij Brink kun je de aansluitschema downloaden, dit is heel makkelijk te instaleren, je moet alleen wel je kofferbak bekleding verwijderen.
Op internet bij Brink kun je de aansluitschema downloaden, dit is heel makkelijk te instaleren, je moet alleen wel je kofferbak bekleding verwijderen.
V40 1.8 1999
K&N filters, Xenon 6000K, alu tellerringen, chromestip kofferbak, Grafeerletters spiegels.
K&N filters, Xenon 6000K, alu tellerringen, chromestip kofferbak, Grafeerletters spiegels.
-
- 1st Gear member
- Contacteer:
Sorry, Bedrading achter bekleding.
Draden komen in het midden naar boven en er gaat vanaf daar een kabel naar de rechterkant van de auto en een wat dikkere kabel naar de linker kant van de auto, 1 stekker is voorbereid en kun je zo aankoppelen (zit ingetaped dus goed kijken)
Voor de rest de draden in de originele stekkers pluggen volgens het schema.
Draden komen in het midden naar boven en er gaat vanaf daar een kabel naar de rechterkant van de auto en een wat dikkere kabel naar de linker kant van de auto, 1 stekker is voorbereid en kun je zo aankoppelen (zit ingetaped dus goed kijken)
Voor de rest de draden in de originele stekkers pluggen volgens het schema.
V40 1.8 1999