Probleem schuifdak

Plaats reactie
Poloke
1st Gear member

Sinds een korte tijd krijg ik m'n schuifdak van m'n S80 '99 wel nog open maar niet meer dicht. Ik heb de wagen naar de garage gedaan en ze kunnen dit niet maken. Nieuw knopje gezet, nieuwe printplaat,... maar nog steeds niets. Heeft er iemand hier ook ervaring mee? of kan er iemand zeggen wat er eventueel nog anders kan aan schelen??

Alvast bedankt!!
eddy3
4th Gear member

Hallo Poloke,uitzien naar een betere garage,zoiets mag geen probleem geven!
Battlecruiser
8th Gear member

Inderdaad gauw naar een goede dealer gaan, want anders krijg je nóg meer onnodige reparaties aangesmeerd...
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
Poloke
1st Gear member

Wel, het is een onafhankelijke garage dus alle merken. Grootouders gaan er al 35 jaar ouders zelf ook al bijna zo lang. Dus hij heeft die stukken ook bij Volvo dealer gehaald maar ikzelf moet ze niet betalen. Maar nu blijkt dat dit samen gaat met het lampje van de airbag dat blijft branden. Dit systeem zou in de middenconsole zitten net achter de versnellingsbak. Kosten +- 550 euro.
Plaats reactie

Terug naar “S80”