Jaja, bij mijn 440je uit 91 heb ik een klein beetje last van roest (goh) onderaan de kofferbakklep.
stukje van 3 bij 2 Cm of zo maar, maar ik wil dit natuurlijk wel weg hebben. Nu kan ik dit professioneel laten doen, maar ik ben en blijf een klussert, ondanks mijn 2 linker handen.
Nu weet ik van een van mijn oude auto's dat als je (nadat de roest weg is geschuurd) m wil overspuiten (dat stukje) dat merken bepaalde kleurnummers hebben voor een kleur. Weet iemand toevallig welk nummer ik moet hebben voor een standaard rode 440 1.7 k6 (1991) ?
roest wegpoetsen en spuiten
- Battlecruiser
- 8th Gear member
Kijk onder de motorkap op het typeplaatje van de auto. Gewoonlijk staat daar het kleurnummer ook bij.
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.