Hallo
Bij mijn V40 word de kustof aan de buitenkant van de auto nogal vaal.
Ik vind het veel mooier als de kustof pikzwart is.
Nou heb een of ander melkachtig goedje gekocht ( soort zonnebrand) en als ik dat erop smeer zij de strips weer mooi zwart maar niet voor lang....waardeloos dus!
Weet iemand hoe ik de strips weer mooi zwart kan krijgen voor een langere tijd!!
Thanks
zwarte kunstof wordt vaal
- Mathijs T-4
- 3rd Gear member
gekookte lijnolie!
het werkt echt fantastisch,
gooi wel de lap die je gebruikt daarna weg, want het spul is vrij ontvlambaar...
maar bij de gamma voor een paar euro, zit er al echt een paar maanden op en ziet er ontzettend goed uit!
het werkt echt fantastisch,
gooi wel de lap die je gebruikt daarna weg, want het spul is vrij ontvlambaar...
maar bij de gamma voor een paar euro, zit er al echt een paar maanden op en ziet er ontzettend goed uit!
Volvo V40 T4, kleur 332, Gaspra's, Luxury- Line & Exclusive- Line, volledig creme leer, Automaat, Cruise Control, ECC, HU-655. Verkocht!
- Mathijs T-4
- 3rd Gear member
de lijnolie schijnt langer te blijven zitten, bij mij zit het er na een maand of 4 nog steeds prima op!
Volvo V40 T4, kleur 332, Gaspra's, Luxury- Line & Exclusive- Line, volledig creme leer, Automaat, Cruise Control, ECC, HU-655. Verkocht!
-
- 5th Gear member
zorg dat je die doek met lijnolie wel eerst tijdje laat uitdampen. heb begrepen dat de dampen tot vuur kunnen worden..
volvo 480ES
volvo 440 1.9 TD
volvo V40 1.9D 115PK(getuned naar 144pk)
Skoda octavia 1.6D greenline businessline 2014
volvo 440 1.9 TD
volvo V40 1.9D 115PK(getuned naar 144pk)
Skoda octavia 1.6D greenline businessline 2014
- laheije
- 4th Gear member
Bij Halfords kwam ik een flesje tegen van Valma genaamd Plasticolor voor kleurherstel bumpers etc.Martijnb schreef:Hallo
Bij mijn V40 word de kustof aan de buitenkant van de auto nogal vaal.
Ik vind het veel mooier als de kustof pikzwart is.
Nou heb een of ander melkachtig goedje gekocht ( soort zonnebrand) en als ik dat erop smeer zij de strips weer mooi zwart maar niet voor lang....waardeloos dus!
Weet iemand hoe ik de strips weer mooi zwart kan krijgen voor een langere tijd!!
Thanks
Ik moet zeggen dat ik een heel goed resultaat heb bereikt met dit spul, dat je kan aanbrengen met een sponsje dat er op zit gemonteerd, je kent het wel van schoenpoets daar heb je ook zo een sponsje op zitten.
Het is geen verf maar het ziet er wel een beetje naar uit en het resultaat is verbluffend nu nog en het zit er al 3 weken op.
Dit spul is beter dan welk spul ook, ik heb van alles al geprobeerd, lijnolie, wd40, pindakaas, olie, maar dat is alles rotzooi en werkt een paar dagen en na een regenbui bijvoorbeeld zie je er niets meer van allemaal troep en versinsels van mensen die menen "het" te weten is mijn ervaring.
Dus heb ik Valma Plasticolor eens geprobeerd en met succes.
Wie schrijffouten vindt mag ze houden
- sbv
- 6th Gear member
Polytrol heb ik gehaadl bij een verfwinkel in Rotterdam zuid.Martijnb schreef:en waar haal ik dat polytrol dan.???
Je kan even zoeken op het product en dan dealers in de regio. Het werkt erg goed en blijft lang zitten
Zij ''19 V60 D4 Cross Country en '98 S70R AT Saffron Pearl
Hij '23 Peugeot 508 SW GT 225 en '00 V70R AWD Laserblue
- Armin
- 2nd Gear member
Nee, het tast niet de lak aan en dus ook niet erg. Je krijgt alleen wel hele vieze vlekken op je lak, deze kun je gewoon weg poetsen met een schone poets doek.V401.8 schreef:Tast lijnolie de lak aan?
Is het erg als de lijnolie op de lak komt?
Volvo V60 T3 R-Design geartronic Power Blue
Volvo V60 1.6 drive summum met de looks van een R-design Black Sapphire metallic zwart leer
Volvo C70 2.4i automaat Stone Black Cacao leer summum
Volvo XC70 2.4t automaat Dark Blue Pearl zwart leer met alle lines erop
Volvo S60 2.4 Stone Black handgeschakeldedition
Volvo 850 T-5 Estate handgeschakeld Dark Blue Pearl/blauw leer
Volov 850 T-5 Sedanautomaat Regent Red/zwart leer
Volvo V60 1.6 drive summum met de looks van een R-design Black Sapphire metallic zwart leer
Volvo C70 2.4i automaat Stone Black Cacao leer summum
Volvo XC70 2.4t automaat Dark Blue Pearl zwart leer met alle lines erop
Volvo S60 2.4 Stone Black handgeschakeldedition
Volvo 850 T-5 Estate handgeschakeld Dark Blue Pearl/blauw leer
Volov 850 T-5 Sedanautomaat Regent Red/zwart leer
- Peterd54
- 2nd Gear member
Ik gebruik al jaren de lijnolie van Gamma. Misschien 2 hooguit drie maal per jaar. Het blijft er als nieuw uitzien. Eerst bij de 850 en nu bij xc70.
Als er iets op de lak komt dan wel direct weghalen. Als het opgedroogd is, krijg je het er zeer lastig af (daarom blijft het ook zo lang mooi op kunststof). Het tast de lak niet aan.
Als er iets op de lak komt dan wel direct weghalen. Als het opgedroogd is, krijg je het er zeer lastig af (daarom blijft het ook zo lang mooi op kunststof). Het tast de lak niet aan.
XC70 D5 AWD , geartronic 2004 met 193 PK
- Mathijs T-4
- 3rd Gear member
nee, het tast de lak niet aan, bij mij zit de lak er nog op iig haha.
maar inderdaad gelijk wegpoetsen, anders blijft het vettig!
maar inderdaad gelijk wegpoetsen, anders blijft het vettig!