Vanaf maandag is het zover en mag ik een nieuwe V50 bestellen op kosten van het bedrijf!
Ik heb gekozen voor de V50 Topline met Mobility pack.
De kleur van het koetswerk wordt waarschijnlijk Gecko Green.
Maar de kleur van het interieur en de zetels vind ik enorm moeilijk...
Verspreid over dit forum vind ik hier en daar wel een foto van een interieur.
Maar is het misschien mogelijk om enkele foto's van interieurs te posten (of een link natuurlijk) die volgens jullie passen bij deze koetswerkkleur?
Foto's van een Gecko groene V50 zijn natuurlijk ook welkom (zijn vrij zeldzaam geloof ik).
Alvast bedankt,
Peter
Kleurkeuze interieur + zetels
- rsnhakan
- 8th Gear member
- Contacteer:
Gaan ze nog een moter erin zetten, of hoe zit dat
?

-
- Starter
Voor de volledigheid... er komt een 2.0D in.
-
- 3rd Gear member
Bestellen op kosten van het bedrijf? :shock: Toe maar. Ik hoop dat ze ook bijdragen in de kosten voor het rijden.
Keuze van interieur vond ik ook erg lastig. Mijn tip: ga ook bij verschillende dealers in de showroom kijken. Dan krijg je toch een betere indruk dan bij foto's. Ik kan je helaas niet helpen aan foto's (wel van chameleon blue). Succes met je keuze.

Keuze van interieur vond ik ook erg lastig. Mijn tip: ga ook bij verschillende dealers in de showroom kijken. Dan krijg je toch een betere indruk dan bij foto's. Ik kan je helaas niet helpen aan foto's (wel van chameleon blue). Succes met je keuze.
Vorige Volvo : V50 1.6D EditionII MY09 Chameleon Blue
Nieuwe Volvo: V40 D3 Momentum MY13 Biarritz Blue
Nieuwe Volvo: V40 D3 Momentum MY13 Biarritz Blue
- rsnhakan
- 8th Gear member
- Contacteer:
Welkom hier Claes_Peet, je uitvoering ziet er goed uit, fijn dat er ook nog een motor in komt
Aan die 2.0D ga je veel plezier beleven!
Wij hebben een V50 R-desgin, zie hier mijn topic: http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php ... sc&start=0
Niet die zwarte V50 maar die zilvere, foto's van het interieur zijn te zien op pagina 2 van mijn topic

Wij hebben een V50 R-desgin, zie hier mijn topic: http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php ... sc&start=0
Niet die zwarte V50 maar die zilvere, foto's van het interieur zijn te zien op pagina 2 van mijn topic
-
- Starter
Bedankt Hakan, mooie wagen trouwens. De R-Design zit er helaas niet voor mij in.
Ik ben zojuist nog eens in de showroom gaan kijken en daar stond een Chameleon Blue versie met een Offblack interieur en Quartz zetels.
Dit vond ik wel erg mooi....
Enige nadeel was dat de verkoper mij vertelde dat je heel voorzichtig moest zijn met de bleke zetels. Ze zouden heel gevoelig zijn voor vuil en zelfs een jeansbroek zou er kleur op afgeven.
Met kleine kinderen is dit niet ideaal natuurlijk.
Als alternatief kwam de verkoper met het weinig originele offblack interieur met offblack zetels. Ziet er ook keurig uit, maar zo donker en accentloos. Enkel de alu inleg valt dan wel extra op natuurlijk.
Iemand nog een ander alternatief?
Ik ben zojuist nog eens in de showroom gaan kijken en daar stond een Chameleon Blue versie met een Offblack interieur en Quartz zetels.
Dit vond ik wel erg mooi....
Enige nadeel was dat de verkoper mij vertelde dat je heel voorzichtig moest zijn met de bleke zetels. Ze zouden heel gevoelig zijn voor vuil en zelfs een jeansbroek zou er kleur op afgeven.
Met kleine kinderen is dit niet ideaal natuurlijk.
Als alternatief kwam de verkoper met het weinig originele offblack interieur met offblack zetels. Ziet er ook keurig uit, maar zo donker en accentloos. Enkel de alu inleg valt dan wel extra op natuurlijk.
Iemand nog een ander alternatief?
- Ireentje
- 5th Gear member
Ik ben erg blij met mijn Off Black leder en interieur. En heb ook de aluminium inleg. Vind dat wel heel erg stijlvol staan. Ook zeker bij de kleur van je auto.
Irene.
Volvo V60 T5 270pk Powershift R-Design MY12. RICA tuning. Passion Red. Off black leder. Zomer: 18"; Ixion velgen. Winter: 18"; Fortuna velgen. Business Pack Pro. Park assist voor & achter. Premium Sound. Driver Support Line. Security Line. Winter Line. Snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging. Zilver kleurige roofrails. Automatisch dimmende binnenspiegel. Geblindeerde ramen. Side skuf plates.
Volvo V60 T5 270pk Powershift R-Design MY12. RICA tuning. Passion Red. Off black leder. Zomer: 18"; Ixion velgen. Winter: 18"; Fortuna velgen. Business Pack Pro. Park assist voor & achter. Premium Sound. Driver Support Line. Security Line. Winter Line. Snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging. Zilver kleurige roofrails. Automatisch dimmende binnenspiegel. Geblindeerde ramen. Side skuf plates.
-
- 2nd Gear member
klopt helemaal.Claes_peet schreef:
op mijn bleke T-Tec's kan je een blauwe schijn zien :oops:
- lancer
- 6th Gear member
Ik vind het wel meevallen voor lichte zetels, maar ik denk wel dat je iedere 60-70.000km de behoefte hebt om in ieder geval de zitting van de bestuurdersstoel te reinigen.
Verder natuurlijk de koters in de gaten houden. Volvo verkoopt trouwens ook zaken als schopbeschermers voor de achterkant van de stoelen, dus het risico is in te perken.
(Maar leder blijft toch ideaal met kinderen)
Verder natuurlijk de koters in de gaten houden. Volvo verkoopt trouwens ook zaken als schopbeschermers voor de achterkant van de stoelen, dus het risico is in te perken.
(Maar leder blijft toch ideaal met kinderen)
-
- 2nd Gear member
Ik vind zelf het donkere interieur ook erg stijlvol.
Voor pics: http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php ... powershift
Voor pics: http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php ... powershift
Audi A3 Sportback 1.9TDI Ambition Pro line
Volvo V50 MY08 2.0D Powershift; Black stone / Edition II / Edition +line / Dakspoiler
Volvo V50 MY08 2.0D Powershift; Black stone / Edition II / Edition +line / Dakspoiler
- Bart
- 8th Gear member
Er gaat niets boven een donker interieur...
Volvo: V50 | 850 | V40 | V50 | XC70 | S70 | S80 | S60 | 240 | XC90 | V90 | V60 | C70 | V60 | 240
'24 XC90 T8 Ultra - Platinum Grey
'00 Saab 9³ Cabrio 2.0 Turbo Aero - Midnight Blue
"I'll try being nicer if you try being smarter.."
'24 XC90 T8 Ultra - Platinum Grey
'00 Saab 9³ Cabrio 2.0 Turbo Aero - Midnight Blue
"I'll try being nicer if you try being smarter.."