stuurafwijking 440 `92

Techniek die meerdere modellen betreft. Alles wat niet persé modelgebonden is. Ga voor vragen over jouw model naar een van de modellenrubrieken!
Plaats reactie
savagebiker
1st Gear member

gister in zn achteruit zn wit schuinaflopend blok beton wat in de rand van de weg zit meegepakt, restultaat, stuur staat scheef, afwijking naar links, en het sturen gaat ook niet echt lekker, de draagarm lijkt mij wel recht toe, ik heb verder geen verstand van stuurbekrachtiging, waarschijndelijk dus me stuurarm krom??? is dit zelf een beetje goed te vervangen??

gr bart
savagebiker
1st Gear member

naar goed te kijken denk ik toch wel afwijking in mijn draagarm, heb al een rechte gevonden op de sloop, (licht nu nog daar) wil mijn eigen draagarm even meenemen om te vergelijken, maar krijg dat kreng niet los, de 2 bouten aan het casis wouden zo los, maar nu nog aan je remschijf

zit 1 dikke bout met zn kogelschanier, en 2 kleine boutjes, welke zou los moeten, de bout bij het kogelschanierpunt heb ik al los, maar het schanier laat niet los??? gewoon flink meppen? of moeten die 2 kleine boutjes los, (zitten echt muurvast)???

Afbeelding
savagebiker
1st Gear member

oke, de 2 kleine boutjes waren het dus!
savagebiker
1st Gear member

probleem alweer gemaakt!, slotje
Plaats reactie

Terug naar “Techniek overig”