Sinds drie/vier maanden ben ik de trotse bezitter van de 480 ES. Teller op 218.000
Mijn eerste echte rit was in de Ardennen waarbij ik enorm stond te kijken vanm de wegligging, zoals bekend is. Zo ben ik nog aan het onderzoeken wat de meerwaarde (naast optisch) is om hem ietwat te verlagen en grotere velgen onder te zetten...Laat maar horen... Vergeet niet dat over smaak niet valt te twisten
Veranderingen; een trekhaak erachter (tja) en de achterlampjes opnieuw gekit, met succes. Audio bekabeling aangelegd en nu nog opzoek naar kleine speakers voor in de bakjes achter. Wellicht wordt het een nieuw zijpaneel wordt waar standaard speakers in zitten/passen.
- Binnenkort een motorsteun vervangen.
- Er lekt wat...De verkoper (Thijs Schoemakers) bevraagd en die denkt dat het wat koelvloeistof zal zijn. Het lekt vanaf het laatste punt van mijn gearbox, ruikt niet, is waterachtig. Ik zal het blok schoonmaken en dan opzoek. Iemand misschien ervaring..?
- Voorbumper spuiten of laten doen. Heb het forum al doorgezocht naar mensen die hier ervaring in hebben, ben slecht tot het spuiten van de snowcap gekomen...
Lang termijn plan...In kaart brengen wat het gaat kosten om hem roestvrij te krijgen en een spuitbeurt.

Tot snel