Gisterochtend toen mijn moeder bij haar werk de auto wou parkeren heeft ze een stenen muur geraakt. Nu flinke schade aan de bumper en het achterlicht is kapot. Geluk bij een ongeluk? De achterlichten van het model my08 worden nu gemonteerd maar hoe zit het met de achterbumper, kan de achterbumper van my08 ook gemonteerd worden?
Ik hoop dat het allemaal kan en anders alleen de achterlichten wat ook niet verkeerd is. Me moeder heeft nu wel een vrees voor inparkeren en is het mogelijk om er nog parkeersensoren in te bouwen? En dan bedoel ik niet die aftermarket van de kwikfit oid. haha.
Giuseppe schreef:Ik hoop dat het allemaal kan en anders alleen de achterlichten wat ook niet verkeerd is. Me moeder heeft nu wel een vrees voor inparkeren en is het mogelijk om er nog parkeersensoren in te bouwen? En dan bedoel ik niet die aftermarket van de kwikfit oid. haha.
Ik laat snel het resultaat zien.
Parkeersensoren kunnen ook af garage ingebouwd worden.
Hadden ze bij m'n paarse V50 ook gedaan.
Cheers,
GND
Zakelijk V50 2.0d en 1.8, V70 2.4i Geartronic, S60 2.4 D, een S60 2.0T PWS, een S60 T4 en V60 T3 PWS.
Privé Volvo 440 1.8i Fleet (2001-2009), Volvo S40 1.8i Nordic (2009-2015) Volvo S40 2.0 (2015-heden)
Ja dat klopt, maar de achterlichten zijn even duur als die van my04 en de bumper is wel wat duurder als die van my04, maarja je hebt dan wel een frissere look.