Donderdagavond, 1ste gemeenteraad na het zomerverlof.
Eerst werken (ik werk op het gemeentehuis) van 8:30 tot 19:00; even snel een pitta gaan steken, en dan terug naar het gemeentehuis om om 20:00 de gemeenteraad bij te wonen.
Na de amuzante zitting met de partijcollega's naar het café. om 00:30 loop ik lekker naar m'n volvo om tot het besluit te komen dat die daar al staat sinds 's morgens en ik m'n parkeerlichtjes heb laten branden.
fingers crossed, komaan starten!!!
hu-hu-h..... niks, batterij leeg. daar sta je dan op 5 km. van je huis, moe, kou, honger.
Even de vriendin bellen (die al lag te slapen, maar die op +/- 1 km. van m'n werk en wagen) voor de sleutels van haar brommer.
goed en wel; ik kom thuis, ondertussen kwart na één; en ik bedenk bij mezelf dat ik niet gerust ben als mijn volvo niet bij mij staat.
dus, fiets op, terug 5 km. om de wagen naar huis te duwen.
wat een misvatting!! hij staat wel op 4 wielen, maar de weg is ook niet altijd vlak, heb dus na 500 m. hem maar de parkeerstrook opgeduwd en terug naar m'n fiets gewandeld. muziekspeler in; en in de ondertussen begonnen regen naar huis.
3:00; thuisgekomen, ze*knat en balen dat m'n auto een dorp verder staat. ben dan maar gaan slapen.
ondertussen, vanmorgen met behulp van enkele collega's even de auto in gang geduwd, en hij staat hier nu op de parking, op 50 m. van m'n bureau. dadelijk even met startkabels vertrekken en een stukkie autoweg gaan rijden tussen de middag.
Hell; ik ben MOE!!