HU-803 en DVD-speler

In deze rubriek alle vragen en opmerkingen die met beeld en geluid te maken hebben voor alle modellen.
Plaats reactie
jochenandries
2nd Gear member
Contacteer:

Hello all,

Situatie :
Volvo S60 D5
HU 803 (dolby en 4CD in dash)
VolvoTech LCD-screen
DVD-speler

Het scherm en de DVD-speler liggen daar te liggen, maar zouden eindelijk es moeten geïnstalleerd worden...

Q(uestions) :
1. Heb ik een afstandsbediening nodig voor het scherm (wisselen van ingang, up-down,...) ? Zoja, where to get ?

2. Wat is de beste oplossing om de DVD-speler aan de radio te hangen, ik ben niet voor het iPod-gebeuren en zou alles afspelen met de DVD-speler. Volstaat een IM2 ? Dacht het wel, maar wil zekerheid voor bestelling.

3. Melbus-ding...
Ik ben nogthans niet van de domste en installeer geregeld audio-installaties (toch minstens 1 per week) (=> vriendin heeft tuningzaak)
Heb ik zo'n melbus-ding ?

Greetzzz,
Jochen

PS : heb niet veel tijd, daardoor wat een korte omschrijving.
Binnenkort pics online zetten van de S60 (19" Mille Miglia wheels, carbon raamspoiler, kofferlipje,...)
VolvoTech
7th Gear member
Contacteer:

@1; nee scherm is autoswitching. (prefered is 1, daar geen bron, dan 2, of als signaal op 3 (RV) dan altijd 3).
@2; ja, MII is genoeg, video kan rechtstreeks op je schermpje, audio dan via 1 van de 2 auxpoorten op de MII.
@3; ja, je HU heeft een melbusding ;-) Maar je hebt gewoon de basisset nodig, meer niet!

Grts
Bob
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech

Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
jochenandries
2nd Gear member
Contacteer:

THX Volvotech,

Order volgt snel !!

Jochen
CAR :
'02 S60 D5
Audiofiel

PC :
Asus S6 Leather (past bij het interieur van de S60)
Windows7 en Office2010
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen A-V-N”