de afstel schroeven van mijn koplampen zijn stuk .
enwel het kunststof gedeelte .
zijn deze ook los verktijgbaar bij de dealer ?
afstel schroeven koplampen
- Bjornb
- 2nd Gear member
Nou daar heb ik ook wel interesse in hoe dat zit. Toen ik mijn Black-Duals heb ingebouwd met het verwijderen van de koplampen, knak aan allebei de kanten stelschroefje kapot. Lamp staat prima, dat is het probleem niet maar had ooit gehoord van kitjes die 13e kosten en dan is het weer gefixt.
Mijn vraag, moet dan weer de lamp er helemaal uit? Want dit slappe systeem gaat natuurlijk alweer kapot voordat hij er weer inzit.
Mijn vraag, moet dan weer de lamp er helemaal uit? Want dit slappe systeem gaat natuurlijk alweer kapot voordat hij er weer inzit.
(2007) V40 ";Desert Wind"; Phase II Europa 1.8 bj. 2000
-
- 5th Gear member
In vadis staat dit haarfijn beschreven!
- Bjornb
- 2nd Gear member
Beste Bart,
Is het mogelijk om daar eventueel een screenshot van te plaatsen? Ik krijg vadis niet aan de praat op een 64 bits computersysteem!
Bij voorbaat dank
Is het mogelijk om daar eventueel een screenshot van te plaatsen? Ik krijg vadis niet aan de praat op een 64 bits computersysteem!
Bij voorbaat dank
(2007) V40 ";Desert Wind"; Phase II Europa 1.8 bj. 2000
-
- 1st Gear member
Ja, bekend probleem, zijn bij mij ook kapot, plastieke rommel. Ik ben van plan om de rechterkoplamp tzt te demonteren voor de APK (ene schijnt net iets hoger/lager dan de ander). Lijkt me wel te doen door handmatig aan het asje te draaien zonder die tandwielconstructie.
Gr. Johan
Gr. Johan