Even met de hamer zacht aantikken. Losmaken doe je voorzichtig met een schroevendraaier achter de rand van de cover in de velg.
Mooi he Jeroen?

Had ik het toch goed , dat rvs te zwak is , wat ik ooit van een oud bankwerker/instrument maker hoorde was dat er teveel nikkel in zit , en dat schijnt niet zo sterk te zijn....rene1969 schreef:trekstrekte staal is beter als RVS, risico van breken/scheuren is te groot met rvs.
Carfreak schreef:By the way. ZE ZITTEN ER NOG ALTIJD OP!!
V70 T5 assen schreef:Carfreak schreef:By the way. ZE ZITTEN ER NOG ALTIJD OP!!
Super toch !!!!!
In iedergeval zijn deze pekel bestendig ,wel zo handig de winter staat immers weer voor de deur.
Al zou ik ze niet gebruiken in combinatie met zwarte velgen , iets teveel van het goede
Maar met jouw velgen staat het mooi...
Is het eigenlijk nodig om deze wieldoppen eraf te halen om het wiel te verwijderen? Of kun je er gewoon met een grotere maat sleutel overheen?Carfreak schreef:By the way. ZE ZITTEN ER NOG ALTIJD OP!!
Vincent heeft gelijk. Je moet ze verwijderen als je de boel wilt demonteren. Gaat gemakkelijk. Even een schroevendraaier erachter en je wipt je er zo af. Gewoon doen. Voor die 12,99 val je je nooit een buil toch?BarnOwl schreef:Is het eigenlijk nodig om deze wieldoppen eraf te halen om het wiel te verwijderen? Of kun je er gewoon met een grotere maat sleutel overheen?Carfreak schreef:By the way. ZE ZITTEN ER NOG ALTIJD OP!!
Hoewel dat misschien zonde is omdat je ze niet wilt beschadigen natuurlijk.
Ik vind ze prachtig, alleen lijkt het me een crime ze iedere keer los te maken of vergis ik me?
Frumpy schreef:Leuk voor even die covers, maar we horen het over een tijdje wel, na bijv. een leuke winter, als ze er misschien weer een keer af moeten.
Die rvs zal wel aardig lijken, maar de bout er onder blijft natuurlijk aan alle weersomstandigheden bloot staan, en zal niet minder roesten en zich daardoor in de cover vastzetten.
En nog altijd heb ik alle covers erop zitten en zien ze er nog als nieuw uit!Frumpy schreef:Leuk voor even die covers, maar we horen het over een tijdje wel, na bijv. een leuke winter, als ze er misschien weer een keer af moeten.
Die rvs zal wel aardig lijken, maar de bout er onder blijft natuurlijk aan alle weersomstandigheden bloot staan, en zal niet minder roesten en zich daardoor in de cover vastzetten.