Mijn '95 1.6 Volvo 440 houd in na 3000tpm. Dit geldniet bij volgas. Dan doet hij het gewoon. Als e erboven komt en beetje gas geeft lijkt het net of hij verzuipt of iets. Heeft nu 255000km gelopen
Heb er vanalles a aan gedaan
- nieuwe bougies
- nieuwe rotor + verdeler
- andere gasklephuis
- nieuwe olie en oliefilter
- nieuw luchtfilter
Ben er langzamerhand een beetje zat van en dnk de auto weg te doen. € 600euro
Wie kan mij helpen
Gr JW
Inhouden bij 3000tpm
-
- 1st Gear member
- Contacteer:
'96 KTM GS 620 LC4
-
- 1st Gear member
- Contacteer:
Kijk... Daar heb ik meer aan 
Heb zelf gasklephuis al eens vervangen maar hij werd er niet slechter of beterop. Alleen als hij heel koud is loopt hij ff mooi maar meestal naar een paar tellen loopt hij weer rot
Ik zal hem eens doormeten. Thanks

Heb zelf gasklephuis al eens vervangen maar hij werd er niet slechter of beterop. Alleen als hij heel koud is loopt hij ff mooi maar meestal naar een paar tellen loopt hij weer rot
Ik zal hem eens doormeten. Thanks
'96 KTM GS 620 LC4
- Iroll
- 6th Gear member
Meet ook de koudstart en luchttemp. sensor na voor de zekerheid. Deze site komt daarbij goed van pas:Alleen als hij heel koud is loopt hij ff mooi maar meestal naar een paar tellen loopt hij weer rot
http://cid-b2bf9804fa8cfdf0.skydrive.li ... ix%7C6.pdf
-
- 1st Gear member
- Contacteer:
aankomende zaterdag gaan we er ff mee bezig.
Brandstoffilter ff vervangen en ook de brandstof pomp gaan we na kijken. De bovenstaande dingen ook natuurlijk. Ik laat wel weten wat het is geweest
Brandstoffilter ff vervangen en ook de brandstof pomp gaan we na kijken. De bovenstaande dingen ook natuurlijk. Ik laat wel weten wat het is geweest
'96 KTM GS 620 LC4