Heb onlangs ondervonden dat er toch een verschil zit tussen de 2.0D bij Volvo.
Neem nu de V70 met manuele bak, deze kan tot 5000 toeren gaan alvorens in het rood te komen.
Bij de V50 gebeurt dit reeds bij 4600 toeren, en mijn Automaat schakeld bijna altijd ronde de 4000 toeren.
Iemand een idee waar het verschil hem zit??
Verschil V50 2.0D en V702.0D
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 175
- Lid geworden op: 30.06.2008 - 18:39
- Locatie: Oost-Vlaanderen - Laarne
- kmser
- 4th Gear member
- Berichten: 776
- Lid geworden op: 05.10.2007 - 10:07
- Locatie: de westhoek
De V50 kan ook tot 5000, maar het is voor niets nodig. (de mijne althans)
Eenmaal je boven de 4000 tpm komt is het beste eruit.
Eenmaal je boven de 4000 tpm komt is het beste eruit.
V50 2.0D kinetic MY05 - Flint grey metallic - 16"; ??
V50 2.0D momentum MY09 - Chameleon blue pearl - HP audio - winter line - 17"; spartacus
BMW F800ST MY09
besteld thuis: XC60 D3 AWD - Summum - Xenium pakket - Saville Grey - 18"; Merac
V50 2.0D momentum MY09 - Chameleon blue pearl - HP audio - winter line - 17"; spartacus
BMW F800ST MY09
besteld thuis: XC60 D3 AWD - Summum - Xenium pakket - Saville Grey - 18"; Merac
- Fredhead
- Geartronic member
- Berichten: 27389
- Lid geworden op: 28.08.2007 - 10:40
- Locatie: Drenthe
Vandaag mijn 2.0D eens doorgetrokken tot de 5000 rpm, maar geeft inderdaad geen meerwaarde aan de prestaties
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D