Middag,
Ik heb een c70 waarvan die bijrijdersstoel niet meer verstelbaar is, geen enkele optie werkt nog. Nou ben ik bij de dealer geweest en ja die wilde het wel maken voor 700 euro :shock: . Is er misschien iemand die hier een adresje voor heeft.
Ik wacht jullie reacties af...
Gegroet Arjen
Elektrische bijrijdersstoel werkt niet meer
Ja ludo, stekkers en zekeringen zijn in orde. Ik ben bij de volvo dealer dus geweest en de stoel is in principe verstelbaar. Alleen is dit zeer lastig, namelijk:Ludo schreef:wat scheelt er dan aan?.Poisonous schreef: Nou ben ik bij de dealer geweest en ja die wilde het wel maken voor 700 euro
je hebt de kabels/stekkers gecontroleerd?.
en de zekering(en)?.
-Als je in de stoel zit heb je rechts aan de achterkant een opening in je stoel. Bij het punt waar het scharnier van het zitgedeelte en de rugleuning zit.
-Je moet dan met je hand naar binnen om een klein puntje ter grote van een millimeter in te drukken. Deze in combinatie met de verstel schakelaars werkt het wel. Het lijkt er dus op dat er iets is afgebroken, aangezien er ook iets los hangt in die opening.
Volgens de dealer moet de hele stoel eruit worden gehaald om het te kunnen repareren.
Groet
- Hans
- 8th Gear member
- Contacteer:
Zo'n stoel pak je er zo uit. Accu los en even ontstekkeren. Verder kwestie van vier bouten geloof ik.
Als je er dan goe bij kan kun je de bekleding losmaken. Zit geritst geloof ik.
Misschien is het mogelijk om uit te vinden wat kapot is en dit van een sloopstoel oid af te halen?
Gewoon even brainstormend hé....
Als je er dan goe bij kan kun je de bekleding losmaken. Zit geritst geloof ik.
Misschien is het mogelijk om uit te vinden wat kapot is en dit van een sloopstoel oid af te halen?
Gewoon even brainstormend hé....
Veni,Vidi,Nates calce concidi
Volvo V40 D2 MY2013
Volvo V40 D2 MY2013