hallo,
Ik heb black dual heads in mijn V40 1998 en ik wil xenon (6000K) inbouwen. Er is al veel geschreven is over xenon in de phase 1, maar toch de volgende vraag.
Ik zie regelmatig xenon setjes van Siemens en Philips (€135,-)
Zijn deze beter dan de "setjes" die je voor €90,- tot €100,- aangeboden krijgt?
Het inbouwen is geen enkel probleem.
Heeft iemand ervaring met de Siemens lampen?
welk merk xenon?
-
- 2nd Gear member
-
- 5th Gear member
Ik heb geen ervaring met Siemens...
Al denk ik dat er wel degelijk verschil in kwaliteit zit, lettende op prijzen.
Ik zelf heb Pearl gekocht om 1 reden; langere garantie
Al denk ik dat er wel degelijk verschil in kwaliteit zit, lettende op prijzen.
Ik zelf heb Pearl gekocht om 1 reden; langere garantie
- marsm104
- 5th Gear member
- Contacteer:
Ik heb een HID set besteld voor € 85,-
Even afwachten hoe dat bevalt.
Groeten, Rick Marsman

Volvo S40 diesel 102pk Volvo 850 T5 1994

-
- 5th Gear member
@ Marsm; hoe heb je die fotos zo gemaakt btw
- laheije
- 4th Gear member
Hid is geen merk en staat voor high intensity discharge.marsm104 schreef:Ik heb een HID set besteld voor € 85,-

Ik heb Carnamics 6000k gekocht en bevallen prima, kosten 149 euro
www.carnamics.eu en het artikelnummer is xk1001h7k6
Ik denk dat hoe goedkoper hoe slechter. (veel China rotzooi)
Huub
Wie schrijffouten vindt mag ze houden
- marsm104
- 5th Gear member
- Contacteer:
Op mijn site kan je wat making off foto's zien.Bart Giesen schreef:@ Marsm; hoe heb je die fotos zo gemaakt btw
Groeten, Rick Marsman

- Peterd54
- 2nd Gear member
Ik heb ook een setje voor 85 euro gekocht met 4300K (dus gelijk aan origineel) met 2 jaar garantie , excl. lampen. Losse lampen zijn voor 16,50 na te bestellen.
http://www.pc-cam.nl/