Heren,
Betreffende de 960 estate...de raamblowers blazen maar weinig lucht uit (in de juiste stand uiterraad) op standje 5. Interieur blowers blazen op orkaankracht. What goes wrong? Misschien gescheurd vacuumslangetje? En waar zit die/hoe kom je erbij?
Best fijn als die installatie goed werkt in deze dagen...!
Raamontwasemingsinstallatie, oftwel raamblower
-
- 2nd Gear member
Hoi ik heb hetzelfde met mn 740. Misschien hoort t zo, maar zou niet weten waarom. Ik zou ook best wat meer power op het glas willen. Ik kan alleen je suggestie van het vacuumslangetje niet plaatsen?
Ben ook benieuwd naar slimme reakties..
Ben
- volvorider
- 5th Gear member
- Contacteer:
De middenblowers dicht zetten en bij ECC op ontwasemen zetten.
www.everyoneweb.com/volvorider
Voor aankooptips voor de Volvo uit de 200, 700 en 900 serie
http://twitter.com/volvorider2
Voor aankooptips voor de Volvo uit de 200, 700 en 900 serie
http://twitter.com/volvorider2
-
- 1st Gear member
Volgens mij is de interieur luchttoevoer dmv vacuumkleppen gestuurd, kan iemand dat bevestigen?knorrepot schreef:Hoi ik heb hetzelfde met mn 740. Misschien hoort t zo, maar zou niet weten waarom. Ik zou ook best wat meer power op het glas willen. Ik kan alleen je suggestie van het vacuumslangetje niet plaatsen?
Overigens heeft het dichtzetten van de centerblowers volgens mij (nog niet geprobeerd) weinig zin, aangezien er op ontwasemstand al geen lucht doorheen komt. Wat ik nogmaals getest heb, is de luchtuitvoer door de center blowers, hier zit dus geen orkaankracht achter zoals ik eerder zei..ook iets aan de slappe kant. Dus verdenk een mogelijk filter.
Maar weet iemand of er nou een filter in zit? (en zo ja waar, en hoe vervang je die

-
- 1st Gear member
In de hoop dat iemand me verder kan helpen...
Als ik de ECC op ontwasemstand zet, hoor je duidelijk "shuuuuk" en uit weer precies het zelfde. Klinkt als iemand die snakt naar adem...!
Dus...dashboard er even af...? ("even"???)
Als ik de ECC op ontwasemstand zet, hoor je duidelijk "shuuuuk" en uit weer precies het zelfde. Klinkt als iemand die snakt naar adem...!
Dus...dashboard er even af...? ("even"???)
-
- Starter
in de ontwasemstand wordt maximaal lucht van buiten aangevoerd. sommige types kunnen kennelijk niet tegen een pollenfilter, dat zou lucht tegenhouden.
probeer eens zonder het filter voordat je verder naar fouten zoekt.
( onder motorkap, links boven afdekplaat voor de ruit losmaken)
nb: in ontwasemstand ook keuzeschakelaar op auto zetten.
probeer eens zonder het filter voordat je verder naar fouten zoekt.
( onder motorkap, links boven afdekplaat voor de ruit losmaken)
nb: in ontwasemstand ook keuzeschakelaar op auto zetten.