Hoi,
Ik kan een V40 1.9D VIP - 115PK - bouwjaar 10/2004 over nemen. Deze wagen is de ex-lease wagen van een Volvo fabriek werknemer [ België-GENT]
Iemand die weet waar die VIP voor staat? Ik vind nergens meer info over die VIP serie? Is dat een speciale serie of is het een interne serie voor Volvo of ... ?
Wagen is dus 1 jaar oud en heeft net 30.000 km's op de teller. Heeft er iemand een onderhoudschema van een V40?
Zijn er specifieke zaken die ik beter nog een bekijk voor de verkoop af te ronden? Heb de wagen bekeken toen ie nog in leasing was en zag er toen wel net uit.
Iemand een idee ?
thx,
flukie
Volvo V40 VIP - gek vraagje
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
Volvo Investerings Plan
-
- 6th Gear member
waarschijnlijk is je auto aangekleed door V.I.P. tuning (bodykit...)svaneenoo schreef:Iemand die weet waar die VIP voor staat? Ik vind nergens meer info over die VIP serie? Is dat een speciale serie of is het een interne serie voor Volvo of ... ?
Kalmar Union was destijds verdeler.
http://www.kalmar-union.com
- Marc
- 3rd Gear member
- Contacteer:
VIP was in 2004 al láng failliet.....
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
VIP is een leasevorm, het zou kunnen matchen met ex-lease..
-
- Starter
Bedankt jongens !
Ik wou gewoon zeker zijn dat het niet een of andere louche code was die aanduide dat daar alle rommelstukken ingestoken worden
Morgen nog eens gaan kijken en normaal is hij maandag de mijne

Nog iemand een antwoord op mijn onderhoudvraagje ? :roll:
Ik wou gewoon zeker zijn dat het niet een of andere louche code was die aanduide dat daar alle rommelstukken ingestoken worden

Morgen nog eens gaan kijken en normaal is hij maandag de mijne

Nog iemand een antwoord op mijn onderhoudvraagje ? :roll: