In de week van de 17de november krijg ik hem dan eindelijk.
Een XC60 D5 Summum Black Sapphire met schuifdak, ondanks dat deze pas vanwege het dak pas in januari 2008 verwacht werd.
Gelukkig productieweek 44 dus MET aluminium roofrails

En?? heb je hem??V70 D5 Ed. II Geartronic schreef:Hij staat inmiddels bij de dealer. Als alles volgens plan gaat is de aflevering zaterdag.
In de fabriek in gent, worden de auto's enkel en alleen door volvo trucks naar het platform (parkeerplaats) gebracht,om later verzonden te worden naar de daelers,(dit gebeurd met 80% volvotrucks).vb transport rooy leverd de autos uit op daf-volvo trucksCinq schreef:Beetje off-topic maar niet geschoten is altijd mis: mijn zoontje van 5.5 vroeg vanochtend of Volvo personenauto's ook op Volvo vrachtwagens getransporteerd worden. Heeft iemand hier een idee over of zelf gezien hoe ze vervoerd worden?
Groet Cinq
Super! Kan ik morgenvroeg m'n zoontje al weer antwoord geven op z'n vraag :thumbleft:RDtrans schreef:In de fabriek in gent, worden de auto's enkel en alleen door volvo trucks naar het platform (parkeerplaats) gebracht,om later verzonden te worden naar de daelers,(dit gebeurd met 80% volvotrucks).vb transport rooy leverd de autos uit op daf-volvo trucks
kindtrans enkel met volvo trucks.
ik hoop dat ik u hierbij heb kunnen helpen.
zal ik doen,maar het is wel eind november 2008AlexV70 schreef:Ik denk dat de mijne in begin 2009 wordt geleverd.
Ik zal hem dan omstreeks 2013 gaan afhalen.![]()
Kan niet wachten......................... Prachtige autoWees er zuinig op.
Maak zo snel mogelijk foto`s!!! Je hebt de zelfde kleurstelling als ik. Heb je aluminium dakrails?????V70 D5 Ed. II Geartronic schreef:Hij is er!!!!
Vanochtend opgehaald bij de dealer.
XC60 Summum 2.4D, GT, Black sapphire, beige leer, security line, mobility line, kinderzitjes, niveauregeling, bluetooth.
Ik ben helemaal blij; wat rijdt die auto lekker.