Ik heb vandaag de spullen ontvangen welke ik nodig heb voor de inbouw van deze set.
Hieronder een foto impressie van de onderdelen die ik gekregen heb.
Wat mij opgevallen is dat er dit keer netjes twee weerstand houders bijzitten om de virtuale ballasten af te zekeren met 15 amp zekeringen.
Ik heb de virtuele ballast alvast voorzien van een stuk kabeltape die de bedrading beschermd (ziet er ook een stukje netter uit gelijk).
De overige twee draden tape ik ook in per ballast maar ik moet ze eerst opmeten.
Ik ga van de week even verder met solderen van de virtuele ballasten met de zekeringen waarvan ik het resultaat ook weer zal tonen.
Inbouw Xenon "Target Automotive" V50
-
- 5th Gear member
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
(2006-02) V50 Geartronic Kinetic , Black Sapphire metallic, 18 inch Medusa, RTI, High performance sound.
Evenveel pk's als een gemiddelde manege.
(2006-03) S40 Geartronic Momentum, Black Sapphire metallic, 16inch, RTI, High performance sound.
(2006-03) S40 Geartronic Momentum, Black Sapphire metallic, 16inch, RTI, High performance sound.
- rsnhakan
- 8th Gear member
- Contacteer:
-
- 5th Gear member
Dit is een vernieuwde set, de virtuele ballasten zijn gelijk maar de Ballasten en Xenonlampen zijn vernieuwd.
Ze maken nu gebruik van orginele Philips lampen welke een speciaal voetje gekregen heeft voor H7 vitting.
Ze maken nu gebruik van orginele Philips lampen welke een speciaal voetje gekregen heeft voor H7 vitting.
(2006-02) V50 Geartronic Kinetic , Black Sapphire metallic, 18 inch Medusa, RTI, High performance sound.