beste mensen,
Ik ben sinds kort de trotse eigenaar van een nog vrij gave 440 turbo, de auto heeft alleen een paar problemen: Onregelmatig stationeer lopen, stotteren (onwillekeurig). Weet ook iemand of het goed is als m'n turbodruk meter altijd stilstaat ergens onderaan in het witte gebied??
Volgens mij is dat alles niet goed!! Kan iemand me helpen????
440 turbo "89
- Rsport
- 3rd Gear member
- Berichten: 378
- Lid geworden op: 12.05.2005 - 15:11
- Contacteer:
Bij elke beweging van je gaspedaal moet je turbodrukmeter ook uitslaan, dus als die altijd in het witte vlak staat is die stuk. :?
-
- Starter
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 27.10.2005 - 21:31
- Locatie: Brunssum
Hoe weet ik zeker dat de turbo kapot is en niet het metertje??
Ik heb het idee dat hij toch vrij pittig accellereert! Ik moet er wel bij vermelden dat het turbodruk metertje bij het afzetten van het contact wel terug gaat naar start positie ( tussen wit en gele vlak )
Ik heb het idee dat hij toch vrij pittig accellereert! Ik moet er wel bij vermelden dat het turbodruk metertje bij het afzetten van het contact wel terug gaat naar start positie ( tussen wit en gele vlak )
- Rsport
- 3rd Gear member
- Berichten: 378
- Lid geworden op: 12.05.2005 - 15:11
- Contacteer:
Das vreemd, als je de motorstart en de meter slaat meteen uit naar de -1 bouwt de turbo wel onderdruk op....
Apart allemaal, daar heb ik zo ook geen antwoord op. :?
Apart allemaal, daar heb ik zo ook geen antwoord op. :?
- Rsport
- 3rd Gear member
- Berichten: 378
- Lid geworden op: 12.05.2005 - 15:11
- Contacteer:
Wat wellicht iets om te proberen is, is vragen of er iemand niet al te ver weg woont met ook een 440/460/480 turbo die welwillend is om zijn/haar metertje in de jouwe te monteren om zo te zien of het aan de meter ligt.
-
- 7th Gear member
- Berichten: 9965
- Lid geworden op: 12.09.2004 - 22:53
- Locatie: Utrecht en Omstreken
slangetje naar de meter misschien stuk achter het dashboard?