Ik het het eerste model RTI in mijn S80 '99 executive zitten. Net een week voor de vakantie komt het scherm niet meer uit het dashboard. Zekering gecontroleerd, maar is het niet. Ook werkt de Wisselaar achterin wel.
Iemand tips of een schema?
RTI scherm komt niet meer omhoog
-
- 5th Gear member
Ik heb dit ook gehad, heb een ruilscherm gekregen.
In het scherm zit een tandwieltje die afbreekt.
Waarschijnlijk hoor je hem wel draaien maar er gebeurt niets.
Je kan het scherm er gewoon met je hand uitlichten mocht je alsnog op vakantie willen, hij werkt gewoon.
In het scherm zit een tandwieltje die afbreekt.
Waarschijnlijk hoor je hem wel draaien maar er gebeurt niets.
Je kan het scherm er gewoon met je hand uitlichten mocht je alsnog op vakantie willen, hij werkt gewoon.
(2006-02) V50 Geartronic Kinetic , Black Sapphire metallic, 18 inch Medusa, RTI, High performance sound.
Evenveel pk's als een gemiddelde manege.
(2006-03) S40 Geartronic Momentum, Black Sapphire metallic, 16inch, RTI, High performance sound.
(2006-03) S40 Geartronic Momentum, Black Sapphire metallic, 16inch, RTI, High performance sound.
-
- 5th Gear member
Ja, bij mij bleef hij staan mar ik betwijfel nu even of het RTI systeem van Volvo1080 een klapscherm is of dat deze omhoog schuift?
Maar zoals je aangeeft, de er een stukje eend tussen dan blijft hij ook staan!
Maar zoals je aangeeft, de er een stukje eend tussen dan blijft hij ook staan!

(2006-02) V50 Geartronic Kinetic , Black Sapphire metallic, 18 inch Medusa, RTI, High performance sound.