Nieuw hier en wil me ook even voorstellen. Recent toch maar de stap genomen om mijn Bmw 320td te verkopen en een volvo aan te schaffen. Volgens de vrouw heb je toch wel wat meer ruimte in een volvo
Ik zei "Das prima, maar ik wil toch wel snel kunnen dieselen." want elke dag 120 kilometer 2-baans weg is niet leuk als je geen vermogen hebt.
Dus na een hoop speurwerk op het internet en info hier van het forum heb ik vorige maand een V70 D5 185pk van november 2005 gekocht. Het is een Black sapphire met crèmekleurig interieur.
Na een maand in deze auto gereden te hebben kan ik niet anders concluderen dan dat het een zeer snelle en sportieve diesel is met een geweldig rijcomfort. De ruimte is fantastisch en het audiosysteem is subliem!! Ik moet wel erg wennen aan de draaicirkel, als je het nog een cirkel kunt noemen. Nu ben ik sowieso niet zo handig in het manoeuvreren met een grote auto, ik kan alleen erg hard vooruit rijden :laughing6:
Maar de conclusie op dit moment is dat de Bmw nog niet gemist wordt, en de 120 km woon/werk verkeer elke dag een feest is.
Groet!