- Oliesporen bij motor, automaatbak en stuurbekrachting
- Wat hoesjes bij de stabilatorstang rechtsvoor kapot
- Te veel vocht in de remvloeistof
- Koelvloeistof met een te laag vriespunt (-9C)
- Rechter achtervering een beetje aan de slappe kant
- Rechterachterband vertoont slijtage
Dit zijn allemaal wat kleine aandachtspunten, echter moet de lekkende stuurbekrachting binnenkort wel aangepakt worden. Want ik moet nu ongeveer om de 1000 km de olie bijvullen. Volgens de monteur was het een kwestie van een slangetje vervangen en dan is alles weer tip top in orde, en kun je nog enorm veel kilometers met de auto maken!
Na de keuring samen met de fotograaf foto's wezen maken. Een stilstaande voor onder de kop van het artikel, een rijdende en van het interieur. Omdat het budget op was is er helaas geen video gemaakt. Na het foto's maken zijn we terug gereden naar de garage, en daar hebben we een keuringsrapport meegekregen. Daarna nog even wezen kijken bij de volgende kandidaat (een Citroen BX met 908.000 km op de klok!), afscheid genomen, en met de Volvo en een goed gevoel weer terug naar huis gereden.
Het artikel zal ongeveer in feb/mrt 2009 in het blad komen te staan. Zou je zelf ook eens een keertje in Klokje rond willen komen te staan, dan kun je je opgeven via autoweek@autoweek.nl



