aanschaftips v50 2.4 momentum

Geleverd vanaf 2003
Plaats reactie
frenkel
1st Gear member

Hallo,

Ik ben naar een v50 2.4 momentum van juni 2004 gaan kijken.
Kleur grijsmetallic, halflederen bekleding, 17inch velgen, +/- 90d km, trekhaak, onderhoudsboekje aanwezig. wat is een reele prijs? en wat zijn de plus en minpunten?
Waar moet ik op letten voor de garantie?
Summum
6th Gear member

Welkom, een V50 zul je veel plezier van hebben.

Qua uitvoering is een momentum het op één na hoogste uitrustingsniveau. Halflederen bekleding is nooit geleverd op een V50, het zal wel Dala T-Tec bekleding zijn, een fraaie kunststof. Let even op wat voor audiosysteem er in zit, dit kun je op het display zien als je de radio aanzet. Performance Audio is het basissysteem met 4 speakers en dat valt erg tegen. High Performance heeft 8 speakers en 4x40W versterker en klinkt prima, en dat heb je nog Premium Audio met 11 speakers en dolby pro logic en dat is de top. Achteraf bijna niets op uit te breiden, dus een auto met Performance Audio zou ik laten staan als je van muziek houdt.

Prijzen zijn natuurlijk afhankelijk van waar je koopt, particulier, handelaar of dealer. Mijn broer heeft net een V50 T5 Summum gekocht (met RTI, dakrails en bagagerek) uit oktober 2004 met een vergelijkbaare km-stand en was ca. 18.000 euro kwijt bij een bovag-garage met 6 mnd garantie. De auto die jij op het oog hebt zou dus minder moeten opbrengen, ik zou zeggen niet meer dan 15.000.

Edit: is het soms deze auto?
http://www.autoscout24.nl/AllImages.asp ... i1ewzyvi3#
http://www.autoscout24.nl/AllImages.asp ... osition=3#

Ziet er mooi uit en lijkt erg op de mijne!
(2008) V70 T6 AWD Summum, Barents Blue, off black leder, full option
(2020) Audi E-tron
(2016) V60 D6 Twin Engine Summum, Magic Blue, Sport leder soft beige, Intellisafe Pro, Hybrid Technology, Security, Family, 19" Bor + 18" Skadi
(2011) V60 2.0T Momentum, Caspian Blue, off black leder, driver support line, exterior styling, 19" Bor + 18" Fortuna
(2005) V50 2.4 Summum, Silver, premium mobility, 18" Atreus
(2001) S60 2.4i Intro Ed. aut, nautic blue, 17" Tethys
lancer
6th Gear member

Volgens mij hadden alle S40/V50 uit 2004 high-performance audio.

Ik zou even goed op alle rammels, piepjes en kraakjes letten (vering, stoel, gordel). Let ook op barstjes in de t-tec bekleding.

Ik heb een 2.0D gehad uit nov-04. Dat was een probleemloze auto.
Fredhead
Geartronic member

Volgens mij was de Audioline een verplichte optie bij de MY2004 ja.

Dit modeljaar is de stuurwielbediening niet standaard, high performance audio is ook herkenbaar aan de tweeters aan de binnenkant van de buitenspiegels.
De normale audio heeft deze namelijk niet.

Makkelijkst is het te zien als je de radio aanzet, dan verschijnt er in beeld wat voor systeem erin zit
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers

'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
frenkel
1st Gear member

Summum schreef:Welkom, een V50 zul je veel plezier van hebben.

Qua uitvoering is een momentum het op één na hoogste uitrustingsniveau. Halflederen bekleding is nooit geleverd op een V50, het zal wel Dala T-Tec bekleding zijn, een fraaie kunststof. Let even op wat voor audiosysteem er in zit, dit kun je op het display zien als je de radio aanzet. Performance Audio is het basissysteem met 4 speakers en dat valt erg tegen. High Performance heeft 8 speakers en 4x40W versterker en klinkt prima, en dat heb je nog Premium Audio met 11 speakers en dolby pro logic en dat is de top. Achteraf bijna niets op uit te breiden, dus een auto met Performance Audio zou ik laten staan als je van muziek houdt.

Prijzen zijn natuurlijk afhankelijk van waar je koopt, particulier, handelaar of dealer. Mijn broer heeft net een V50 T5 Summum gekocht (met RTI, dakrails en bagagerek) uit oktober 2004 met een vergelijkbaare km-stand en was ca. 18.000 euro kwijt bij een bovag-garage met 6 mnd garantie. De auto die jij op het oog hebt zou dus minder moeten opbrengen, ik zou zeggen niet meer dan 15.000.

Edit: is het soms deze auto?
http://www.autoscout24.nl/AllImages.asp ... i1ewzyvi3#
http://www.autoscout24.nl/AllImages.asp ... osition=3#

Ziet er mooi uit en lijkt erg op de mijne!

Yep, dat is hem .

Moet nog een testritje maken en dan eens kijken of we de knoop kunnen doorhakken.
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V50 series”