Ik kreeg vele tips en adviezen maar ik heb vorige week eindelijk de knoop kunnen doorhakken.
Ik heb besloten mijn Volvo te gaan verkopen.
Hiervoor in de plaats komt medio april 2009 een reflex zilveren Passat CC die ik zowel privé als zakelijk zal gaan rijden. Na mijn proefrit afgelopen 27 dec bij PON in Leusden met een demo model was ik namelijk onherroepelijk verkocht aan deze wagen.
Mijn Volvo ga ik via een derde partij verkopen tegen een (hopelijk) acceptabele prijs. Echter alle huidige slechte berichten uit de autowereld doen mij het ergste vrezen qua restbedrag/opbrengst. Ik ben wat dat betreft op het ergste voorbereid

Ik wil dan ook iedereen op deze forum bedanken voor de vriendelijke open sfeer die hier heerst. Regelmatig trof ik vele interessante/nuttige topics op deze forum aan.
En als er vragen en discussies waren leverden het overgrote deel van de forum bezoekers op een behulpzame en volwassen wijze een bijdrage aan de betreffende topic.
Dus nogmaals bedankt!
Tot ziens.
Dutchman
Ps..de beleving van de T5 motorblok zal ik wel missen.. aan de andere kant zal ik (hopelijk) wel minder snelheid boetes gaan ontvangen. (de schuldige blijft natuurlijk mijn zware rechter voet