waar wordt Parrot carkit in de auto ingebouwd?

Er werden er vanaf 2000 meer dan 500.000 van gebouwd in het Belgische Gent.
Plaats reactie
Skip
1st Gear member

Door KPN is een paar jaar terug een Parrot bluetooth carkit ingebouwd. Van de ene op de andere dag hield hij ermee op. Aangezien de garantie is verlopen rekent KPN een fors bedrag om de diagnose te stellen : is het gewoon een los contactje of is het ding overleden....

Nu was ik dus zelf even op zoek gegaan maar kon het ingebouwde kastje niet vinden (in mijn S40 was dat achter het dashboardkastje weggewerkt, maar hier zit dat vol met de heater/airco). Ook onder het dashboardkastje vond ik niets.

Kan iemand mij op weg helpen? Heeft iemand tips?
LeonW
3rd Gear member

Achter de radio zit het spul meestal ook heb ik het wel eens onder de bijrijdersstoel zien liggen.

Je zou kunnen kijken of de zekering stuk is (zit in de kabelboom van de parrot) en het stekkertje wat in het display zit gaat ook wel eens los.
Volvo S70 2.5T
gjburg
2nd Gear member
Contacteer:

Hoi ik heb hem zelf achter het dashboardkastje gemaakt.
Als je geen center speaker hebt kan hij ook daaronder zitten (doe voorzichtig met losmaken de foam in het dashboard beschadigd snel en heb je een deuk in je dashboard).

En anders misschien achter de rechter afdekplaat van de middenconsole.
Deze kan je met een muntje losmaken ter hoogte van de gordel en vervolgens kan je de hele plaat iets opschuiven en weg halen.

Maakt je parrot nog wel een vreemde pieptoon bij het inschakelen dan is het inderdaad het stekkertje.
V60 2.0 D4 Summum GearTronic / Savile Grey / 2013
V70 2.0D Limited Edition / Caspian Blue / 2009
S60 2.4 Edition Automaat / Titanium Grey / 2002

PM voor Volvo uitlezen in Baarn tot MY2015
genie
Starter

Hallo, hij kan ook op de middentunnel liggen. 2 schroefjes onder het dashboordkastje los draaien dan de kap verwijderen. Daar leg ik hem meestal neer na een carkit inbouw. Mocht je hem niet vinden moet je het maar laten weten.
Plaats reactie

Terug naar “S60 my 2000 t/m 2009”