b6304 of b6254 onsteking?

De laatste serie achterwielaangedreven Volvo's
Plaats reactie
degraaf
1st Gear member
Berichten: 35
Lid geworden op: 16.09.2007 - 16:06
Locatie: Yde

hoi allemaal ik ben redelijk nieuw hier op het forum,hoop ook dat mijn vraag in de juiste rubriek komt.
ik zou graag willen weten of het mogelijk is om een b6304 of een b6254 te voorzien van een conventionele ontsteking op een nokkenas of een andere aansluit mogelijkheid op het onderblok????
dit ivm. een 262 project
Gebruikersavatar
hadico
5th Gear member
Berichten: 1374
Lid geworden op: 30.09.2008 - 21:51
Locatie: Amstelveen

Hier zit geen plek op voor een ontsteking maar waarom gebruik je het bestaande systeem niet?
degraaf
1st Gear member
Berichten: 35
Lid geworden op: 16.09.2007 - 16:06
Locatie: Yde

omdat ik dan de ecu enz. ook allemaal moet inbouwen incl. kabelboom,was eigenlijk van plan de motor met carburateurs en een "simpele"ontsteking te gebruiken vandaar
Gebruikersavatar
Fat Rat
5th Gear member
Berichten: 1907
Lid geworden op: 18.05.2006 - 22:09
Locatie: Walcheren

denk dat je wel een stukje van de kracht van de motor en voroal het vermogen enzo gaat missen.
Is imho zonde om zo'n pracht motor zo te verminken. Is het zowiezo niet eenvoudiger om het hele systeem in te bouwen als om alles fatsoenlijk werkend om te bouwen.
Red Blocks Forever and a day

S80 D5 '02(MY03)
Dynamic line met extra's

Mazda 323F BJ DitD 2001 = Exit
degraaf
1st Gear member
Berichten: 35
Lid geworden op: 16.09.2007 - 16:06
Locatie: Yde

ik denk dat dat mee valt wilde er weber carburateurs om opzetten, als ik de ontsteking voor elkaar kan krijgen,zit het met het vermogen wel goed
Gebruikersavatar
Michael Oud
5th Gear member
Berichten: 2228
Lid geworden op: 03.09.2005 - 20:00
Locatie: Amsterdam

Aftermarket motormanagement geen idee?
Volvo 940 SE
Plaats reactie

Terug naar “De 740 - 760 - 780 / 940-960 en S/V90”