Ik krijg bij niet Volvodealers bijna 20% meer inruil op de zelfde aanschafprijs en vergelijkbare auto!(Audi-Passat)
Hebben jullie dit ook of zijn jullie wel tevreden!

dat zou dan ook mogelijk kunnen betekenen dat Audi/VW dealers bijna 20% meer voor een Volvo kunnen vangen dan een Volvodealer, wat denk je zelf?Bundy schreef:Wie is tevreden over de inruilprijs van zijn Volvo bij de Volvodealers?
Ik krijg bij niet Volvodealers bijna 20% meer inruil op de zelfde aanschafprijs en vergelijkbare auto!(Audi-Passat)
Ze krijgen een Volvo-rijder in een VW/Audi, daar betaalt de importeur aan mee.bart simpson schreef:dat zou dan ook mogelijk kunnen betekenen dat Audi/VW dealers bijna 20% meer voor een Volvo kunnen vangen dan een Volvodealer, wat denk je zelf?Bundy schreef:Wie is tevreden over de inruilprijs van zijn Volvo bij de Volvodealers?
Of andere merken hebben hogere marges?bart simpson schreef:dat zou dan ook mogelijk kunnen betekenen dat Audi/VW dealers bijna 20% meer voor een Volvo kunnen vangen dan een Volvodealer, wat denk je zelf?
Dat ongenuanceerde antwoord is absoluut onjuistD5R-Design schreef:De Volvo dealers krijgen van de importeur ook een bonus van €2500,- bij inruil van een vreemd merk.
Werd mijn verteld bij de Skoda dealer die ook Volvo verkoopt (Broekhuis).
Dit zijn niet mijn woorden maar het gene wat verteld wordt door de verkoop afdeling van deze dealer groep. (http://www.broekhuis.org/main.php)Dat ongenuanceerde antwoord is absoluut onjuist