ik ben redelijk nieuw hier, maar geniet nu al van alle leuke topics.
Ik heb zelf een C70 2.5T uit '99 en daar liggen op het moment enorm lelijke stalen wintervelgen op en die ben ik nu al zat. Dus ik heb bedacht dat in het voorjaar er direct mooie velgen op komen en dat mijn (standaard) 17 inch velgen tot wintervelgen gebombardeerd worden.
Maar nu komt het moeilijke, het vinden van geschikte velgen. Ik wil sowieso heel graag 19 inch velgen. En heel veel velgen gaan maar tot 18 inch. Ik heb eindelijk (naar mijn mening) geschikte velgen gevonden. Alleen vind nu maar eens een webshop.
Het gaat om Dotz Roadster velgen. Deze zijn in een aantal kleuren te koop. Bruinachtig (niet echt mooi naar mijn mening), zwart en chroom. Maar nu zag ik op het net een aantal afbeeldingen voorbij komen van grijze exemplaren en dat is precies wat ik zoek.
Het gaat dus om de volgende velgen:

Mijn vraag is dus of jullie een goede zaak weten die dergelijke velgen importeert of ze misschien wel op voorraad heeft liggen? Eventueel suggesties voor andere mooie 19 inch velgen mag ook natuurlijk...
En dan nog een vraagje, wat zijn redelijk goede banden (die in 19 inch verkrijgbaar zijn) en niet al te duur zijn. Bridgestone Potenza's zijn me weer net wat te duur. Ik heb ook goede berichten gelezen over Falken banden, wat zijn jullie eraringen daarmee?
En welke ET waarde zou het best staan op een C70 (en passen natuurlijk), standaard is ronde de 35 dacht ik?
Ik hoor het graag! Mvg Racierox