thermostaathuis
Geplaatst: 31.01.2009 - 15:06
Vorig jaar heb ik mijn thermostaat vervangen en zag toen al dat er een beetje aan de kant van het motorblok het metaal was ingevreten. Nieuwe pakking ertussen en klaar dacht ik.
Nu viel het me op dat het tussen het blok en thermostaathuis opnieuw een beetje lekt.
Wat kan ik hieraan doen? Gewoon nieuwe thermostaat en pakking?
Bovendien ruik ik als ik de auto start en de eerste meters rij een heel klein beetje een KV lucht, is weg na een paar 100 meter en komt niet terug. Kan dit komen door het bovenstaande (vloer is droog btw i.v.m. kachelradiator).
Auto verbruikt van max naar min KV in 3 maanden bij regelmatig gebruik
P.S. heeft er iemand nog een handbedienbaar raammechanisme linksvoor over (na 2 kapotte op de sloop?)
Nu viel het me op dat het tussen het blok en thermostaathuis opnieuw een beetje lekt.
Wat kan ik hieraan doen? Gewoon nieuwe thermostaat en pakking?
Bovendien ruik ik als ik de auto start en de eerste meters rij een heel klein beetje een KV lucht, is weg na een paar 100 meter en komt niet terug. Kan dit komen door het bovenstaande (vloer is droog btw i.v.m. kachelradiator).
Auto verbruikt van max naar min KV in 3 maanden bij regelmatig gebruik
P.S. heeft er iemand nog een handbedienbaar raammechanisme linksvoor over (na 2 kapotte op de sloop?)