Klapperend schuifdak bij 160+??

Techniek die meerdere modellen betreft. Alles wat niet persé modelgebonden is. Ga voor vragen over jouw model naar een van de modellenrubrieken!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
T5Fred
3rd Gear member
Berichten: 379
Lid geworden op: 20.09.2004 - 19:06
Locatie: Hillegom

Ik kom regelmatig voor mijn werk in Duitsland. Zodra ik boven de 160kmu kom begint het (dichte) schuifdak van mijn V70-2001 door de zuiging of zo te klapperen/rammelen. Ik heb al zitten kijken of ik dit af kan stellen maar kan niet echt veel vinden. Weet een van jullie of ik hier iets aan kan doen? Ik moet volgende week weer en vind het vreselijk om er iedere keer een zakdoek tussen te proppen. Als ik het dank een klein beetje openzet is het ook weg maar dan heb ik weer meer windgeruis....
Ik hoor het wel, alvast bedankt.
Gebruikersavatar
Paul
Geartronic member
Berichten: 33115
Lid geworden op: 19.09.2004 - 00:38

Even naar de garage gaan, had bij de V40 last van bewegende spiegels als je rond de 200 rijdt. Maar daar konden ze niks aan doen :lol:

Maar ik denk dat ze bij jou auto dat rubber erom heen even moeten na kijken en of moeten vervangen!
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus

MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
Plaats reactie

Terug naar “Techniek overig”