Natuurlijk al ff langs geweest bij de dealer en enkele pics gemaakt:

Het is een Business Line II: Portable navigatie, open dak en iPod aansluitingPaul schreef:Is het een seasonline met stoelverwarming? Ben jaloers! (op het schuifdak dan en de 20% bijtelling)
Falsterbo off-black, de basis stoelen zeg maar. Op zich had leder me ook wel fijn geleken, maar ik denk dat ik ook wel met de falsterbo uit de voeten kanPaul schreef:Ah de BL II, maar wat voor een stoeltjes heb je er dan in?
Klop, Drive is de 'groene' Volvo, met enkele kleine verbeteringen, waaronder:Pritchard schreef:Ik denk dat ik het verkeerd voor heb, maar is de drivE niet zowat de groene Volvo? Is er dan verschil met de andere motoren? Of scheelt e rnog iets fundamenteels? En zijn de lelijke oorspronkelijke velgen niet bedoeld om nog minder weerstand te hebben?
Of voor de 20% bijtellingPritchard schreef:Maar als je de originele afschuwelijke velgen vervangt door 17", dan verlies je toch weer direct een groot voordeel? Dus dan koop je de drivE voor de looks?
Pritchard schreef:Ik denk dat ik het verkeerd voor heb, maar is de drivE niet zowat de groene Volvo? Is er dan verschil met de andere motoren? Of scheelt e rnog iets fundamenteels? En zijn de lelijke oorspronkelijke velgen niet bedoeld om nog minder weerstand te hebben?