Vraag over audio s80

De grotere Volvo's
Plaats reactie
Gebruikersavatar
sportfan27
2nd Gear member
Berichten: 81
Lid geworden op: 11.02.2009 - 13:09
Locatie: Rotterdam

Hallo allemaal , na mij even voorgesteld te hebben brand ik hier maar meteen los .

Ik ben vandaag wezen kijken naar een S80 uit '99 met net een ton op de teller , het is een 2,9 met automaat .De auto rijd heerlijk , alleen vind ik wel dat voor een 2,9 liter de auto weinig power heeft maar dat kan ook aan het feit liggen dat ik nu nog een een BMW rijd .
De auto iet er goed uit en is dealer onderhouden zoals ik kon zien in het onderhoudsboekje , elke 15000 km beurt gehad . Enige kwaaltje wat ik kon ondekken is vocht in het knipperlicht rechtsvoor maar dat is vrij simpel te verhlepen heb ik hier al gelezen. Dan heb ik voor de kenners hier nog 1 vraag:

1: Helaas heeft de auto geen orgineel volvo soundsystem , nu is mijn vraag of het mogelijk is om die orginele module en eventueel de boxen zelf te plaatsen en of daarvan de aansluitingen in het dashbord zitten ?
Of heeft iemand ervaring met een dubbeldins radio ??

alvast bedankt voor jullie reacties en tot snel !! :D :D
Gebruikersavatar
hadico
5th Gear member
Berichten: 1374
Lid geworden op: 30.09.2008 - 21:51
Locatie: Amstelveen

Alle bedrading voor de radio en de speakers ligt gewoon in de auto dus plaats je een niet volvo radio heb je een verloop nodig(is los verkrijgbaar)
dubbeldin is ook mogelijk alleen even opletten of het juiste inbouwframe in de auto zit.
Gebruikersavatar
sportfan27
2nd Gear member
Berichten: 81
Lid geworden op: 11.02.2009 - 13:09
Locatie: Rotterdam

hadico schreef:Alle bedrading voor de radio en de speakers ligt gewoon in de auto dus plaats je een niet volvo radio heb je een verloop nodig(is los verkrijgbaar)
dubbeldin is ook mogelijk alleen even opletten of het juiste inbouwframe in de auto zit.
Hoi, bedankt voor je reactie , ik heb geen idee of het inbouwframe geschikt is voor een dubbeldin , maar ik neem aan dat die wel ergens te bestellen zijn eventueel, thx :D :D
Plaats reactie

Terug naar “De 60 - 70 - 80 en 90 series”