Verwijderen dakantenne V50

Geleverd vanaf 2003
Plaats reactie
Roberto1
Starter

Wanneer het regent lopen er een paar druppeltjes water via de dakantenne naar de kofferbak. Moet ik waarschijnlijk even aandraaien of dichtkitten. Maar hoe verwijder je de dakantenne?
Ik dacht via de achterklep, de dakhemel losmaken en hupsakee, maar dat weet ik niet zeker.
Heeft iemand hier ervaring mee? Ik zou graag een deskundige uitleg krijgen!

Alvast ontzettend bedankt!!!

Rob.
vcadspro
2nd Gear member

C40 RECHARGE TWIN LAUNCH EDITION, MY22, 734 Fjord Blue Metallic, Y980 CONNECT-KUNSTNUBUCK/MICROTECH. Donkergetinte achterruiten.
XC60 MY19, D3 Man. Momentum, Business Luxury Line, Premium Audio Pack HK, Led fog, Heated windscr. , Pine Grey Metallic, Amber Moritz leder.
V50 MY09, 2.0d, Momentum, Topline, Family Pack, Winter Pack, Chameleon Blue Metallic, Leder offblack, Nordic oak, 17 Zaurak, HP audio, Roof spoiler.
Roberto1
Starter

Dylan,

Ontzettend bedankt voor je uitleg: ik ga het proberen! Hopelijk lukt het zonder te beschadigen...

Rob
Graph-x
4th Gear member

Als je zoals op de tekening staat er ducktape er omheen plakt krijg je geen beschadigingen.
En een nieuw scherp breekmesje dan gaat dit zonder problemen.
Nieuwe dubbelzijdige tape er onder en plakken maar.Wel eerst goed ontvetten, met acrysol bijvoorbeeld.

succes
Jannock
2nd Gear member

Als je iets met 'beleid' wilt verwijderen zonder de lak te beschadigen, is het gebruik van zgn. flosdraad :toothy10: ook een optie. Het gewaxte draad geeft weinig kans op beschadiging en is zeer sterk en kun je omdat het zo dun is gemakkelijk tussen het dak en de antenne krijgen.
~ J ~
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V50 series”